Çarşamba, Ekim 23, 2019

Kore Gazisi'nden Kınıkspor'a destek

Nebi Er Kınıkspor Bağış

Antalya Süper Amatör'de mücadele eden Kınıkspor'un yaşadığı ekonomik zorluklar nedeniyle başlatılan yardım kampanyasına en anlamlı destek Kore Gazisi Nebi Er'den geldi.


Kaş'a bağlı Çayköy'de yaşayan 5 çocuk babası Nebi Er, bahçesinden topladığı zeytinleri yağ yaptırarak kazandığı paranın 500 lirasını Kınıkspor'a bağışladı. 89 yaşındaki Er, bir zarfa koyduğu 500 lirayı Kınıkspor Başkanı Ayhan Yıldırım'a teslim etti.

Nebi Er, "Gençliğimde yağlı güreş yaptım, yağlı güreş hastasıyım. Bölgede yapılan yağlı güreşleri hiç kaçırmam. Bugünkü sağlığımı yağlı güreşe borçluyum. Ara sıra Kınıkspor maçlarına gidiyorum. Kınıkspor'un zor durumda olduğunu, yardım kampanyası açıldığını duydum. Zeytinlerimi sıktırarak sattığım yağdan kazandığım küçük paranın 500 lirasını yardım olarak ayırdım. Kınıkspor bölgenin takımı. Kaş'ın tanıtımını yapıyor. İnsanları, gençleri kahveye gitmek yerine spor sahasına çekiyor. Herkes bu takıma sahip çıkmalı. 50 lira, 100 lira demeden yardım etmeli" dedi.

Kaynak: Hürriyet

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...