Cumartesi, Temmuz 20, 2019

Ortadağspor 'Ramos'a imzayı attırdı


İstanbul 1. Amatör Lig ekiplerinden Ortadağspor, tecrübeli stoper Erhah Yeygül’e imza attırdı.


‘Ramos’ lakaplı 1987 doğumlu stoper imza töreninde yaptığı açıklamada “Ortadağspor son dönemde istikrarlı sonuçlarla gücünü kanıtlamış bir kulüp. Ben de tecrübelerimle kulübe katkı sağlamak istiyorum. Acabedemspor, Kemahspor, Acıbadem Üsküdarspor ve Maltepe Yıldızspor ile Süper Amatör Lig’e terfi mutluluğu yaşadım. Hasköyspor'da Süper Amatör Klasman Grubu'na yükseldim, Doğan Güneşspor'u 1. Amatör Lig'e çıkardık. İnşallah aynı başarıyı takım arkadaşlarımla beraber burada da gösteririz. İnşallah bana güvenenleri mahcup etmeyeceğim” dedi.

Geçen sezon Üsküdar Anadoluspor ve Acıbadem Üsküdar SK formaları giyen Erhan Yeygül daha önce İcadiyespor, Ataşehirspor, Doğan Güneşspor, Acıbademspor, Hasköyspor formaları da giydi.

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...