Salı, Temmuz 09, 2019

Beykoz Aydın Dursun'a emanet


İstanbul Süper Amatör Lig ekiplerinden Beykozspor, 2019-2020 Sezonunda Teknik Direktör olarak Aydın Dursun ile anlaştı.



Beykozspor’un yeni teknik direktörü Aydın Dursun, “Mazisi ve tarihi ile Türkiye’nin en köklü kulüplerinden biri olan Beykozspor da teknik direktörlük görevi yapacağım için çok mutluyum. Beykozspor’u bulunduğu konumdan kurtarmak için Beykozspor’un başına geldim. Ben inanıyorum ki Beykozspor daha da iyi yerlerde olacak ve bunu gerçekleştirmek için bana fırsat veren Beykozspor Kulüp Başkanı Zeki Aksu ve değerli yöneticilerine çok teşekkür ediyorum. Beykozspor taraftarı bütün İstanbul’un bildiği, kaliteli bir taraftara sahip ve aynı zamanda amatörde en çok kitlesi olan bir taraftara sahip. Uzun yıllardan beri Beykozspor Kulübü stadı olmadan mücadele ediyordu ve yine de hep en tepelere oynuyordu. Beykozspor’u yakından tanıyorum, iyi de biliyorum. Beykozspor’un Stadı artık var ve biz bu stadta şampiyonluk yaşayarak Beykoz’da; Beykozluya ve Beykoz taraflarına ve yönetimine bir şampiyonluk hediye etmek istiyorum. Allah izin verirse bu mücadelenin sonu zafer ile taçlandıracağız” dedi. 

Kulüp Başkanı Zeki Aksu; “Daha önce başarılarıyla ünlenmiş bir teknik direktörü Beykozspora katmaktan dolayı mutluyuz. Kendisine bu görevi kabul ettiğinden dolayı da çok teşekkür ederim. Azmi, çalışkanlık kişiliği ve bilgi birikimi ile Beykozspor takımımızı üst lige çıkaracak bir isim olacağına inanıyoruz. İnşallah 2019-2020 sezonu bizler için hayırlı olur. Aydın Dursun’a sonuna kadar güveniyoruz. Beykoza ve Beykozspor camiasına güvenenlere teşekkür ediyoruz. Her iki tarafa da hayırlı olsun” şeklinde konuştu. 

Aydın Dursun kimdir?

1970 doğumlu Aydın Dursun antrenörlük kariyerine ilk olarak 2008 yılında Çekmeköyspor da başladı. 2 Sezon burada çalıştıktan sonra 2012 yılında Şilesporda görev yaparak şampiyonluk yaşadı. 2014 yılında eski takımı Çekmeköyspora gelerek birinci amatör lig şampiyonluğu, süper amatör lig şampiyonluğu ve Bala çıkma sevinci yaşadı. Çekmeköyspor ile Alemdağ sporun birleşmesi ile Çekmeköy Belediye Alemdağspor olarak balda görev yaptı.Geçtiğimiz sezon Beyoğlu Yeniçarşıspor da görev yapan teknik adam 2019-2020 sezonda Beykoz sporun başarısı için mücadele edecek. 

Kaynak: beykozamator.com

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.