Perşembe, Mart 14, 2019

'Futbolcularım maça aç çıkıyordu'

Spor Toto Süper Lig’de Spor Toto 1. Ligi birçok takım çalıştıran, Afrika'da da birçok ekite görev alan Ümit Turmuş, yeniden Afrika’ya açılmış ve Gana’nın Pacific Heroes FC takımı ile anlaşmıştı. Görevinden ayrılan Turmuş, Gana günlerini sosyal medyadan paylaştı:


"Gana’da Pacific Heroes Fc ile çalışmamı bugün itibarıyla noktaladım. Yaşadığım 5 haftalık süreçte imkanların azlığı veya çalışma zorlukları beni yıldırmadı. Türkiye liglerinde oynayabilecek 6-7 yetenek için dayanmaya çalıştım. Başkanla ilk 3 gün hariç bir araya gelemedik. Türkiye'den getirdiğim top vs. malzemenin yanında maaşım da ödenmedi. Geçen çarşamba Planners maçında başkan gelecekti, gelmedi. Maça oyuncularımın aç çıktığını öğrenmem, 38 derecede su dahi getirilmemesi, hakem ve su paralarını da benim ödemem kopuşumun en önemli kırılma anı. Ayrıca beni antrenmanlara götüren taksicinin de parasını almaması nedeniyle gelmemesi ulaşımda önemli sorun yaşatıyor.


Uzun süredir uyarılarımı ciddiye almayan başkan gideceğimi öğrenince herş eyi düzelteceğini söylemeye başladı. Kesinlikle artık çalışamayacağımı ilettim. Bugün Agogo’dan (başkent) Akra’ya gidip sözleşmemizi feshedecegim. Burada ihale yolsuzluğu nedeniyle federasyonun görevden alınmasi ve ligin iptal olmasından beri bir düzen kurulmuş değil. Görevde olan Normalleştirme Komitesi (NC) liglerin Avrupa gibi Agustos-Mayıs arası oynanmasına karar vermiş. Bu boşluktada kulüplerin lige hazırlanmasi için turnuva düzenlenecekti. Mali sıkıntı nedeniyle sürekli ertelemeler oluyor. Bir türlü turnuva başlatılamıyor. Kısa sürede de bu kaos bitecek gibi gozükmüyor.


'Doğru yatırım yeri'
Gana benim gördüğüm kadarıyla Afrika'da en yetenekli oyuncuların olduğu bir bölge. Burada olmak bir eğitimci antrenör icin doğru karar ve kulüpler içinde doğru yatirım yeri. Belki başka bir kulüple buralarda çalışmaya devam ederim. Onu da zaman gösterecek. 
Her son bir baslangıçmış. Belki de daha potansiyelli işler için böyle olması daha iyi. Zaman her şeyi gösterecek."


Kaynak: futbolmedya.com

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.