Cuma, Ağustos 17, 2018

Tolga Güler: Maçlar sahada kazanılır

İstanbul Süper Amatör Lig 2. Grup'ta mücadele edecek olan Batı Trakya Türkleri SK'nın (Batı Trakyaspor) genel kaptanı Tolga Güler gruplarını değerlendirdi. 


Çektikleri kuradan memnun olduğunu belirten Güler ''Güzel bir kura çektiğimize inanıyorum. Rakipleri izlemeden kesin bir yargıya varamayız fakat ben takımıma güveniyorum. Hocamızın çalışmaları, bizi tercih eden oyuncu grubunun idmanlardaki perfonmasını gördükçe onlara olan inancım daha da artıyor. Hedefimiz kesinlikle şampiyonluk'' dedi.


 


Maçlar kurada kazanılmıyor


Gruplarında iyi takımların olduğunu söyleyen Güler ''Muhakkak grubumuzda yüksek bütçeli takımlar var. Ancak bizde iyi takımız. Geçen seneden bu yana planlama içerisindeyiz. Maçlar kura çekiminde değil, sahada kazanılıyor. Rakiplerimiz hakkında yorum yapmayı doğru bulmuyorum. Rakibimiz kim olursa olsun, ben takımıma güveniyorum ve sezon sonunda şampiyonluk yaşayacağımıza inanıyorum'' dedi.


MUHABİR:ERDEM SAĞOLAN

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...