Salı, Ağustos 28, 2018

İstanbul Sinopspor'dan olumlu prova

Namık Sevik Stadı'nın en sevdiğim özelliklerinden biri de diğer sahalara yakınlığı. Mükemmel bir tesis yapmışlar. Konum olarak müthiş, şehrin her tarafına dağılabilirsin. Tabi beni ilgilendiren kısmı, Merkezefendi Stadı'nda beş dakikada gidebilmem. Yedikule-Nişantaşı maçı sonrasında arabaya atladığımız gibi Merkezefendi'nin yolunu tuttum. Hazır Küçükçekmece'ye gitmeden İstanbul Sinopspor'u da izleme fırsatım olacaktı. 15 dakika rötar yaptık ama olsun, keyifli mücadeleydi. Bazı stadların müdavimleri vardır. Merkezefendi Stadı'nın müdavimleri de genelde arkadaşlarını izleyeme gelen pardon sallamaya gelen diğer takımlardaki topçular;) hepsine sevgiler,saygılar.


Konuk ekip galibiyete iyi futbolla ulaştı.Ev sahibi ekibin sayıları Burak ve Gurur'dan gelirken, konuk ekibin sayıları Sercan,Ömer ve Süleyman'dan geldi.


Nasıl oynadılar?
Bu maçta Irmakspor'u hiç beğenmedim. Tatil yaramamış. Kafalar hala oralarda. Lige az kaldı, acil toparlanmaları gerekir. İkinci yarıda iyi mücadele ettiler, ama bir önceki maçların temposundan uzaktalar. En büyük hücum silahları kanatlar, az biraz kırılmış. Oralara tedavi şart diyorum.


Konuk ekip tam anlamı ile lige hazırım görüntüsü verdi. Grupları da dengeli. Kanaatimce zirveyi zorlarlar. İyi oyunculara sahipler. İleri ucu birbirlerini tanıyan oyuncular.Geçen sezonun iskeletine birkaç takviye yapılmış. Oyunun ikinci yarısında düşmeler olsa da toparlanmayı bildiler. Defans hattı aşırı özgüvenli, daha garanti oynarlarsa takım için daha faydalı olurlar. Kanatları çalışan takım, ortada maestro Adem'in önderliğinde can yakarlar. İleri uçta Sercan'a ayrı parantez açalım. Vücudunu iyi kullanıyor. Güçlü, yıkıp geçiyor. Bu form düzeyi ile adından oldukça söz ettirir. Kısaca ben Sinop takımını beğendim ve grubunun favorilerinden diyorum.


MUHABİR:ERDEM SAĞOLAN

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.