Çarşamba, Ağustos 29, 2018

Bir kulüp daha kapandı

Aydın'da 2014-2015 sezonunda şampiyonluk yaşayarak 1. Amatör Küme'ye çıkan Bereketlispor, devamında tekrar 2. Amatör Küme'ye düşmüştü. İki sezon 2. Amatör Küme'de mücadele etmenin ardından Bereketlispor kapanmanın eşiğine geldi. Geçen sezon lige katılmayan Bereketlispor, bu sezon da kulüp vizesini yaptırmadı. Kulüp Başkanı Ahmet Astepe, yönetim kurulu olarak kulübü kapatmaya karar verdiklerini açıkladı.


Nazilli'nin Bereketli Mahallesi'ni temsil eden Bereketlispor Kulübü, mahalle halkının ilgisizliğinden ve kulübe destek vermediklerinden dolayı sitemli... Kulüp Başkanı Ahmet Astepe, "Eskiden yüzde yüz yerli futbolcularımız ile sahaya çıkardık. Şimdi ise Bereketli'den bir tane bile futbolcumuz yok. Herkes ya okuyor ya da başka kulüplere para için gidiyor. Bu kulübe maddi destek ve maddi gelir yok. 6 senedir başkanlık yapıyorum. Toplamda yönetim kurulu olarak 35 bin TL giderimiz var. Büyükşehir Belediyesi'nden gelen yardım da kulüp vizesi ve antrenör anlaşmalarına gidiyor. Biz bu yardımları alınca da paranın nereye harcandığını bilmeyen vatandaşlar da, 'Ahmet başkan parayı almış da yemiş' şeklinde konuşmalar dönüyor. Kimse bilmiyor ki her sezon cebimizden 5 bin TL kulübe harcadığımızı. Benim gözümde amatör spor artık bitti. Antrenör anlaşması yapıyoruz. Maça gelmiyor, antrenman yaptırmıyor. 3 bin TL lisansını bize vermek için para istiyor. Bu kulübü devretmek için 2 senedir kimse bulamadım. Herkes duymazlıktan geldi. İstemeyerek de olsa bu kulübü kapatmaya karar verdik" dedi.


Haber: Arif Yılmazoğlu - Aydın Denge Gazetesi


 


İSTANBUL'DA 4 KULÜBÜN TESCİLİ SİLİNDİ

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...