Cumartesi, Temmuz 14, 2018

Performansını artırmak isteyen futbolcular dikkat!

Tecrübeli antrenör Taner Balmuk, amatör liglerde oynayan futbolcularla bire bir çalışmalar yaptıklarını ve performanslarının yükselmesinde yardımcı olduğunu belirtti.


Balmuk yaptığı açıklamada “İstanbul Büyükşehir Belediyespor’da futbol oynarak spora başladım. Birçok amatör kulüpte uzun süre futbol oynadım. Sonrasında akademik hayata atıldım ve 4 yıl boyunca antrenörlük eğitimi aldım. Daha sonra atletik performans koçluğu alanında uzmanlaşarak biçok Bölgesel Amatör Lig futbolcusuyla bire bir çalışma imkanı yakaladım. Sporcularla bire bir çalışmalar yapıp, onların performansının yükselmesine yardımcı oldum. Böylece futbol maçlarında daha üst düzey performans gösterdiler” dedi.


Balmuk yeni sezon öncesi de birçok oyuncu çalışmalarının sürdüğünü ve beraber çalıştığı isimlerin amatör liglerde başarılı olacağına inandığını sözlerine ekledi.


 


Hiç yorum yok:

U17'deki Beykoz derbisinde puanlar paylaşıldı

İstanbul Amatör Ligleri U17 Yaş A Kategorisi 17.Grubunda ilk yarının son hafta karşılaşmalarından birinin adresi de Çavuşbaşı M.Hanefi Dilma...