Cuma, Haziran 22, 2018

Osman Kol Velibabaspor'dan ayrıldı

Pendik Velibabaspor’un Geçen sezon başında takımın başına Futbol Koordinatörü ve Teknik Direktör getirdiği Osman Kol bordo mavili kulüpten ayrıldığını açıkladı.


Osman Kol yaptığı açıklamada sezon başında 5 futbolcu ile yola çıkan ekibin şu anda her kategoride futbolcusu ve başarılı takımları olduğunu, U19 2. Ligi’ne filiz lisanslı oyuncularla giden ekibin 1. Lig’e terfi ettiğini belirterek “Artık bu kulübün önü açık ve sistemli bir şekilde ektiğimiz tomurcukların meyvelerini almaya başlayacaklar. Bayrağı devretme zamanımın geldiğini düşündüğüm için ayrılma kararı alıyorum. Benden sonra gelecek olan hocalarımızın da üstüne ekleyerek mutlaka daha başarılı olacağına inancım tam. Kariyer hedeflerim doğrultusunda artık aldığım diplomaları üst liglerde tecrübelerimle ve futbol bilgimle kullanmak istiyorum” dedi.


Tecrübeli teknik adam, ayrıca “Kulüp başkanım Yücel Aktaş ve yönetimine bana verdikleri sonsuz destek ve güvenden dolayı teşekkür ediyorum. Hedeflerim doğrultusunda maç analizi ve scout belgem ile TFF B belgemi en iyi şekilde kullanarak hizmet vermeye devam edeceğimi belirtmek isterim. Bütün antrenörlerimize yeni sezonda başarılar diliyorum” diye konuştu.


Haber: Efkan Bucak

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 20 Nisan 2024 Cumartesi Programı

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda heyecan devam ediyor...