Salı, Mayıs 22, 2018

Yedikule transferde bombayı patlattı

Bu sezon 1.Amatör Lig'de mücadele edecek Yedikulespor hedefini mutlak şampiyonluk olarak belirlerken birbirinden flaş isimlere imza attırmaya devam ediyor.


Fatih temsilcisi geçtiğimiz sezon İstanbul Şampiyonu olan ve Bölgesel Amatör Lige yükselen Vefaspor'un değişmez oyuncusu Fahrettin Erdem'i renklerine bağladı.


Şampiyonluk onun işi


Sol bek ve kanatta görev yapan tecrübeli oyuncu şampiyonluklara alışık bir isim. Son iki sezonda Alibeyköyspor ve Vefaspor ile şampiyonluk sevinci yaşayan oyuncu bu sezon Yedikulespor'un başarısı için ter dökecek.


Ahde vefa zamanı


Yedikulespor ile bağlarının çok güçlü olduğunu belirten oyuncu ''Büyük bir camiadan yine Fatih ilçesinin büyük bir takımına geldim. Bölgesel Amatör dahil birçok takımdan teklifler vardı. İşim dolayısı ile gelen teklifleri reddettim. Ancak yıllar önce şampiyonluk yaşadığım Yedikulespor'un teklifine hayır diyemedim ve işimi de aksatmadığı için teklifi kabul ettim. Genç yaşımda bana oynama fırsatı veren büyük camiaya ahde vefa zamanıydı ve tekrardan şampiyonluk için geri döndüm'' dedi.


MUHABİR: ERDEM SAĞOLAN


 

Hiç yorum yok:

Kosova'nın Güç'ü Nurtepe'ye yetmedi

İstanbul 2. Amatör Lig 12. Grup'ta üst sıraları yakından ilgilendiren maçta Nurtepespor sahasında Kosova Güçspor'u 2-0 mağlup etti.