Cuma, Mart 23, 2018

Küçükçekmece alt yapısı Aydemir'e emanet

Karaağaçspor'da büyük başarılara imza atan Abdullah Aydemir, Küçükçekmecespor'da alt yapı teknik koordinatörlüğü görevine getirildi.


Aydemir Yerel Futbol'a yaptığı açıklamada "10 yıldan bu yana görev yaptığı, A takım ve alt yapıda şampiyonluklar yaşadığım Karaağaçspor'dan Başkan Naci Hızlan'dan izin alarak ayrıldım. Bu kararı antrenörlük kariyerim ve geleceğim için almak durumundaydım. Küçükçekmecespor Kulüp Başkanı Ahmet Kurşun bana güvenerek kulübünün alt yapı teknik koordinatörlüğü görevini teklif etti, ben de kabul ettim. Bana güvenen ve bu görevi veren Ahmet Kurşun başkanıma teşekkür ederim" dedi.


Küçükçekmecespor'un uzun yıllar profesyonel liglerde yer almış büyük bir camia olduğunun altını çizen Aydemir "Burada başarılı olmaya, güzel işler yapmaya geldim. En kısa sürede alt yapıyı toparlayıp, daha düzenli ve sistemli çalışarak, Küçükçekmecespor'u İstanbul'un alt yapısı en iyi olan kulüpleri arasına sokmak istiyorum. En kısa zamanda, yanımda görev alacak üç antrenör arkadaşımı çağırıp, hızlı bir şekilde görev dağılımı yapacağım" ifadelerini kullandı.


Muhabir: Efkan Bucak

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...