Pazartesi, Aralık 25, 2017

Genç futbolcu sahada sara nöbeti geçirdi

Kayseri'de dün oynanan U16 Amatör Lig karşılaşmasında Kılıçaslan Yıldızspor, Vali Muammer Güler Stadyumu'nda Demirspor’u ağırladı. Karşılaşmada 2-2'lik sonuçla sona ermiş olsa da karşılaşmada yürekleri ağıza getiren bir olay meydana geldi. 


Maçın 25’inci dakikasında Demirspor’lu Ali Gaye aniden yere düştü. Maçın hakemi Ömer Gürcan Yücel, oyunu durdurarak sağlık görevlisini saha içine çağırdı. Düştükten bir süre sonra baygınlık geçiren Gaye’ye sağlık görevlisi Ahmet Şafak müdahalede bulundu. 16 yaşındaki futbolcu, daha sonra çağrılan ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Sağlıkçı Ahmet Şafak, futbolcu Ali Gaye'nin sara nöbeti geçirdiğini ve olaya hemen müdahale ettiğini söyledi. Şafak, “Kenardan gördüğüm kadarıyla hakem çağırmadan, oyuncunun bir darbe aldığını düşündüm. Yakınlaşınca, hakem çağırdı. Oyuncunun titrediğini ve başına gittiğimde çenesinin kitlendiğini gördüm. Çenesini açmaya çalıştım. Oyuncuya gerekli müdahaleyi yaptım. Hava yolu açıklığını sağladım. 3-4 dakikalık süre geçti. Oyuncunun bilinci, daha sonra refleksleri yerine geldi. Futbolcuyu hastaneye sevk ettik. Bu tür konularda futbolculara sağlık raporu verirken de dikkatli olunmalı" dedi.


hurriyet.com.tr

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.