Salı, Eylül 26, 2017

İkitellispor'dan konserli sezon açılışı

İstanbul 1. Amatör Lig takımlarından Küçükçekmece İkitellispor 2017-2018 yeni futbol sezon açılışını Küçükçekmece Belediyesi Atakent Kültür Merkezi’nde yaptı.


Açılışa Küçükçekmece Belediye Başkanı Temel Karadeniz, Küçükçekmece Amatör Spor Kulüpleri Destekleme Derneği Başkanı ve Meclis üyesi Seymen Gençtürk, AK Parti Küçükçekmece İlçe Başkan Yardımcısı İdris Güney, Küçükçekmece Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Oktay Kurt, MASKO yönetim kurulu Başkanı Selahattin Erdoğan, Haymana yönetim Kurulum Başkanı Metin Haymana, Rumeli Tv Spor Müdürü Erol Eftekin, Gazeteci Nazmi Alkış, FIFA eski hakemlerden Binali Kartal, İkitelli Sinoplular Dernek Başkanı Metin Küçük, Atatürk Mahallesi Muhtarı Şenol Balgün, Mehmet Akif Mahallesi Muhtarı Fatih Özçelik, okul müdürleri, sporcular ve aileler katıldı.


Ceyhan: 486 sporcumuz var
Erdem Kaya’nın sunum yaptığı gecede saygı duruşu ve İstiklal Marşı okunmasının ardından protokol konuşmalarına geçildi. İkitellispor Kulübü Başkanı Abdulselam Ceyhan, “Küçükçekmece Belediye Başkanımız Sayın Temel Karadeniz’e İkitellispor ve gençliğe vermiş oldukları destek ve katkılarından dolayı huzurunuzda teşekkür ederim. Sponsorlarımıza velilere sporculara hocalarımıza teşekkür ederim. Bizler bir aileyiz, İkitelli gençlerimizi kötü alışkanlıklardan korumak için ben ve yönetici arkadaşlarımızı büyük özveri ile çalışıyoruz. 486 lisanslı futbolcumuz var. Hocalarımıza teşekkür ederim. İkitellili gençlerimizi kötü alışkanlıklardan korumak için ben ve yönetici arkadaşlarımızı büyük özveri ile çalışıyoruz” dedi.


Gençtürk: İkitelli büyük işler başardı
Küçükçekmece Amatör Spor Kulüpleri Destekleme Derneği Başkanı ve Meclis Üyesi Seymen Gençtürk de konuşmasında şu ifadeleri kullandı: “İkitellispor kulübümüz İstanbul’da çok büyük iş başararak en iyi altyapı kulübü seçildi. Her yıl en az 5-6 şampiyonlukları var. Ben İkitellispor’un tarihini çok iyi biliyorum. İkitelli’de kulübün bir konteyner ve tabelası vardı. Ben o zamandan beri başkanlık yapıyorum. Azmin birlik beraberliğin zafer olması gerek. Çok değerli belediye başkanımıza çok teşekkür ediyorum.”


Erdoğan: Hem iddia hem centilmenlik gerek
MASKO Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Erdoğan, İkitellispor’u çok geç tanıdığını belirterek “Kulüplerimizde iddia olmalı, bir şampiyonluk düşüncesi olmalı ama sadece iddialı olmak, şampiyon olmayı çok istemek yetmez. Bunun yanına mutlaka ve mutlaka centilmenliği koymamız gerekiyor. Sadece centilmenlik olup iddialı olmasa kulüpler yürümez. Mutlaka kazanma hırsının körüklenmesi lazım ama kazanmak için her şeyi gözü önüne alan insanlar olmamalıyız. Kazanmak istiyoruz ama centilmenlik ruhu ile kazanmak istiyoruz. Mutlaka iddia olacaktır ama kazanacağız diye vahşileşen, rakibini yok etmeye çalışan, vuran kıran bir gençliğin de olmasını istemiyoruz” diye konuştu.

Protokol konuşmalarının ardından tiyatro gösterisi yapıldı. Akabinde Türk Halk Müziği sanatçılarından Salih Çelik, Özlem Bulut ve Umut Akkaya birbirinden güzel türküler söyleyerek misafirlere müzik ziyafeti sundular.

Program sonunda kulübe maddi manevi destek veren Küçükçekmece Belediye Başkanı Temel Karadeniz, Küçükçekmece Amatör Spor Kulüpleri Destekleme Derneği Başkanı ve Meclis üyesi Seymen Gençtürk, MASKO Yönetim Kurulu Başkanı Selahattin Erdoğan, Haymana Group Yönetim Kurulu Başkanı Metin Haymana ve FIFA eski hakemlerden Binali Kartal’a günün anısına teşekkür plaketi verildi.


Haber: Yılmaz Aktepe


 


Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.