Salı, Ağustos 29, 2017

Serkan Kaya görevinden istifa etti

Yeni sezon için İstanbul Mesudiyespor ile anlaşan genç teknik adam görevinden ayrıldığını açıkladı.


Sitemize açıklamlarda bulunan teknik adam ''Mesudiyespor ile maddi anlamda hiçbir sıkıntım olmadı, olamazda. Bende Mesudiyeliyim, çoğu yönetici benim akrabam,yakınım.Maaş vermeselerde çalışırım ki; konu benim maaşım değil.Oyuncu arkadaşlar sürekli peşinatlarını soruyorlar ve antremanda istediğimi verimi alamıyorum. Bemim oyuncularla ne kadar sağlıklı ve güvene dayalı bir ilişkim olduğunu önceden çalıştığım kulüpler bilirler. Futbolcu arkadaşlar da haklılar.Sadece Avrupa yakasından benim hatrıma gelen oyuncular 1 aya yakındır yol parasına geliyorlar ve ben de onlara karşı mahcup oldum. Her kulüpte dönem dönem sorunlar olur,bilirim. Ancak ben işini ciddi yapan bir hocayım, işime de karıştırmam'' dedi.


Futbol takımı kaç kişiden oluşur?


Görevden ayrıldıktan sonra duyduğu sözler karşısında şaşıran ve üzüldüğünü belirten Kaya '' Ayrıldıktan sonra arkamdan konuşulanlar olmuş. Oyunculara ödeme yapıldığı söylenmiş ama sadece 3 oyuncuya ödeme yapılmış.Sorarım bir futbol takımı üç kişiden mi oluşur? Üzüldüm,kendi camiamdan böyle bir ithamla karşı karşıya kalmak beni oldukça sarstı. Ben Mesudiyespor'un haklarını en az onlar kadar korur, kollarım. Kaldı ki; bütçeyi düşünerek yardımcı hoca da istemedim. İşin özü ayrılmamın kendi menfaatlerim yada para ile hiçbir alakası yoktur. Mesudiyeliyim, her zaman takipçileri olacağım ve şampiyon olmaları en büyük temennim'' açıklamalarında bulundu.


MUHABİR: ERDEM SAĞOLAN


 

Hiç yorum yok:

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...