Salı, Ağustos 22, 2017

Dinçay Atmaca imzayı 'gönülden' attı

Geçtiğimiz sezona Beykoz 1908 ile başlayıp takımıyla çok başarılı bir performans sergileyen ve Sarı Siyahlıların Klasman Grubu'nda mücadele etmesinde büyük pay sahibi olan genç çalıştırıcı Dinçay Atmaca, yeni sezonda Kanlıcaspor'da görev yapacak. 


Geçtiğimiz sezon Süper Amatör'de mücadele eden ancak sezon sonunda küme düşen Kanlıcaspor, 2017-2018 sezonuna 1. Amatör Küme'de Dinçay Atmaca yönetiminde hazırlanıyor.


'Bu forma altında güzel günler geçirdim'
İki yıl önce Beykoz ilçesi temsilcisinde aktif futbol yaşantısını sonlandırarak antrenörlük hayatına adım atan Dinçay Atmaca, Kanlıcaspor'un yerinin çok farklı olduğunu belirterek, "Futbol Kanlıcaspor forması altında, güzel bir şekilde noktaladım. Bu forma altında çok güzel, unutulmayacak günler geçirdim. Yeniden burada olmak mutluluk verici. Bu imza gönülden atılmış bir imzadır" dedi. 


Yeni sezon hazırlıklarını sürdürdüklerini de ifade eden genç çalıştırıcı, "İlçemizdeki genç oyuncular arasında bir değerlendirme yaparak renklerimize bağlayacağımız isimler olacak. Yeni sezonda bütçemiz oldukça kısıtlı. Genç oyuncularımızla mücadele vereceğiz ve başarılı olacağımıza inanıyorum. Onlara güveniyorum" diye konuştu. 


Muhabir: Gökhan Taner

Hiç yorum yok:

Çatalzeytin Zümrütspor gol yağdırdı

İstanbul 2. Amatör Lig 14. Grup'ta lider Çatalzeytin Zümrütspor deplasmanda Yavuz Sultan Selimspor'u 11-0 gibi farklı bir skorla yendi.