Perşembe, Temmuz 27, 2017

YENİ SPOR BAKANINDAN BÜYÜK BEKLENTİLERİM VAR

Bilindiği gibi geçtiğimiz hafta içerisinde Gençlik ve Spor Bakanlığında değişim yaşanmış Sayın Akif Çağatay Kılıç'tan boşalan koltuğa Sayın Osman Aşkın Bak oturmuştu.
Öncelikle Sayın Osman Aşkın Bak bakanımıza hayırlı olsun. Allah utandırmasın dileklerimi iletiyorum.
Türk sporunun bugünkü bulunduğu noktadan çok daha ileriye gitmesi için gece gündüz demeden çalışacağını ve sporumuzu çok daha iyi noktalara getireceğine yürekten inanıyorum.
Türk sporunda çok büyük sorunlar olduğu hepimizin malumu. Osman Aşkın Bak bakanımızın sporun lokomotifi olan futbolda milli takım çatısı altında yaşanan skandalları bir an önce çözüme kavuşturacağına ve bu skandalların devam etmemesi için büyük duyarlılık göstereceğine inanıyorum.
Sayın Kılıç görev yaptığı dönemde Türk sporuna gerçekten iyi şeyler kazandırdı.Sayın Kılıç zamanında Türkiye, Erzurum Kış Gençlik Olimpiyatları,Dünya Kadınlar Basketbol Şampiyonası, Basketbol Avrupa Ligi Final Four'u gibi onlarca önemli organizasyona ev sahipliği yaptı.
Dünyanın dört bir yanında ülkemizin reklamı ve tanıtımı milyarlarca insana ulaştırıldı.
Sayın Kılıç göreve geldiğinde 37 yaşında genç bir bakandı. Yöneticilik özellikle spor yöneticiliği anlamında tecrübesiz bir bakandı. Bir sporsever olarak Sayın Kılıç'ın iyiniyetle çalıştığına tüm samimiyetimle inanıyorum. Sayın Kılıç görevde bulunduğu yaklaşık dört yıllık süreçte sporun gelişimi ve sporcu yetiştirilmesi noktasında devletimizin, bakanlığına verdiği yetki ve maddi olanakları sonuna kadar ülke sporu için kullanmıştır.Onun zamanında ülkemizde onlarca dev stadyum ve binlerce spor salonu açılmıştır.Ülkemiz spor tesisi bakımından bir çok ülkeyi geride bırakmıştır.
Sayın Kılıç'a emekleri için bir Türk vatandaşı ve bir sporsever olarak teşekkür ediyorum.
Sayın bakan Osman Aşkın Bak, Sayın Kılıç'a göre spor yöneticiliğinde çok daha tecrübeli, sporun içinden gelen yıllardır spor yöneticiliği yapan bir isim. İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonunda yöneticilik, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Genel Sekreterliği,TFF Genel Kurul Delegeliği,Kasımpaşa Spor Kulübü Genel Sekreterliği,Güreş Federasyonu Başkanlığı yapmış bir isim.
Bir sporsever olarak sayın bakandan beklentilerim çok büyük.
Sayın bakanın yapacağı çalışmalarla Türk sporuna yeni bir ruh getireceğine inanıyorum.
Öncelikli olarak Türk sporunun yaşadığı sıkıntıları çözmesi için acil olarak tüm federasyonların katılacağı, tüm sorunların konuşulacağı ve geleceğe yönelik planların yapılacağı büyük bir spor çalıştayı yapmasını bekliyorum.
Bu çalıştayların yılda en az 2 kere ve en az 1 hafta süreyle devam etmesini öneriyorum.
Dünya şampiyonaları ve olimpiyatlarda başarısız olan federasyonlarda değişime ihtiyaç olduğunu ve sayın bakanında bu değişimleri yapmasını bekliyorum.
Ödül yönetmeliğinin değiştirilmesini bekliyorum.Alınan bir madalyada verilen astronomik ödüllerin sporcuları dopinge teşvik ettiğine inanıyorum.
Türk sporunda her branşta büyük bir altyapı hamlesi başlatmasını bekliyorum.
Milli Eğitim Bakanlığıyla koordineli olarak çalışılarak Spor Liselerinin sayısının arttırılmasını diliyorum.
Amatör sporlara daha fazla ilgi gösterilmesini ve teşvik verilmesini bekliyorum
Özellikle ilkokul çağındaki çocukların dikkatle takip edilerek yetenekli oldukları sporlara yönlendirilmesi konusunda gerekli çalışmaları yapmasını diliyorum.
Sporun çocuklara sevdirilmesi ve çocukların sporun içinde kalması için görsel medyada teşvik edici yayınlar yaptırmasını bekliyorum.
Spora yönlenen insanların maddi ve manevi olarak desteklenmesini diliyorum.
Bu ve bunun gibi projelerin geliştirilmesini ve uygulanmasını diliyorum.
Sayın bakanın spor yöneticiliği tecrübesiyle yazdıklarımın çok daha fazlasını yapacağına yürekten inanıyorum.
Türk gençliğine ve sporuna hizmet etmesi yolunda üstün başarılar ve kolaylıklar diliyorum.


YAZI: ÜMİT YILMAZ

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.