Cuma, Temmuz 28, 2017

İstanbul Mesudiyespor olağanüstü genel kurulu 30 Temmuz'da

İstanbul Süper Amatör Lig Beykoz temsilcisi İstanbul Mesudiyespor olağanüstü genel kurula gidiyor.



30.07.2017 tarihinde saat 14:00'da Omka Spor Tesislerinde yapılacak genel kurulda çoğunluk sağlanmazsa yeniden 06.08.2017 günü aynı yer ve saatte yapılacaktır.



Adres:
Paşabahçe Mahallesi Sarıkaya Cad.No:13
Beykoz İstanbul
Tüm üyelerimiz davetlidir.



GENEL KURUL GÜNDEMİ
1 Açılış,yoklama,saygı duruşu
2-Divan kurulu oluşumu
3-Yönetim ve denetim kurulu faaliyetlerinin ve raporlarının okunması
4-Yönetim ve denetim kurulunun ayrı ayrı ibrası
5-Yeni yönetim ve denetim kurulunun belirlenmesi
6-Dilek ve temenniler
7-Kapanış

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...