Pazar, Temmuz 30, 2017

10 kilo zeytinyağına transfer oldu!

Türkiye’nin çeşitli illerinde, amatör takımlarda 5 yıldır futbol oynayan Ganalı Mohammed Sumaila, ilginç bir transfere imza attı.


Sumaila, Mudanya ilçesinde düzenlenen ve 1 ay sürecek olan turnuvada forma giymek üzere köy takımlarından Yörükalispor’a transfer oldu. Transferi için herhangi bir ücret talep etmeyen Sumaila’ya köylüler, organik zeytinyağı hediye etti ve böylece Ganalı oyuncu, 10 kilo zeytinyağı karşılığında transfer oldu.


İzmir Gaziemirspor’da bir dönem beraber oynadığı takım arkadaşı Tayfun Albayrak’ın daveti üzerine 1 ay sürecek turnuvada oynamak için Yörükalispor’a transfer olduğunu ifade eden Ganalı futbolcu, “25 yaşındayım. Yaklaşık 5 yıldır Türkiye’de amatör takımlarda futbol oynuyorum. Lig arasında ise Mudanya’da 1 aylık düzenlenen futbol turnuvasında oynamak için Yörükalispor’a transfer oldum. İlk defa bir köy takımında oynuyorum. Burada oynamak için ücret almayacağım, köylüler ise bana kendi ürettikleri zeytinlerden elde ettikleri zeytinyağı vereceklerini söyledi. Ben de seve seve kabul ettim. Hayalim Türkiye’de birinci ligde futbol oynamak” dedi.

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.