Pazar, Haziran 25, 2017

Genç stoper Furkan Levent sezonu değerlendirdi

Yerelfutbol.com sitesi olarak röportajlarımıza devam ediyoruz. Bugünkü konuğumuz Beşyüzevler'in 17'lik stoperi Furkan Levent oldu. Kendisi ile birlikte sezonu değerlendirmeye aldık. 


- Sezona nasıl ve nerede başladın? Takımda imkanlar nasıldı?


Furkan Levent: Beşyüzevler'de sezona başladım. Takımda imkanlarımız çok iyiydi ve antrenman kaçırmamaya gayret ediyordum.


- Beşyüzevler'de kaçıncı sezonunu geçirdin? Sana göre takım içinde en önemli özelliğin sence ne idi?


Furkan Levent: Beşyüzevler'de 6.sezonumu geçirdim. Takım içinde bu evrelerde çok arkadaş edindim. Bana göre en iyi özelliğim hava topu. Uzun forvetlere rağmen o toplara çıkıp, indiriyordum.


- Bu sezon U17 ve U19 yaş kategorilerinde dişli rakiplerle mücadele ettiniz. Bu maçların sana nasıl bir katkısı oldu?


Furkan Levent: Beşyüzevler bana çok şey kattı diyebilirim. Yaşım küçük olmasına rağmen büyük kategorilerde oynatıldım. Her geçen sene biraz daha üstüne koydum. Kendimi her zaman geliştirmek ve hazır tutmak için çalışmaya gayret ettim. Tabii ki bu hocalarım sayesinde oldu. Güner hoca, Osman hoca ve Gökhan hoca bana her zaman yardımcı oldular. U17 liginde güçlü rakiplerle oynadık, sezona da iyi başladık ama devamını getiremedik. Bireysel açıdan takımımız çok iyiydi fakat tam birbirimize alışamamıştık. İlk yarının son maçında oynadığımız Seyrantepe Of maçını kazandıysak en yakın rakibimize 5 puan fark atmış olacaktık. Bu durum bize moral olacak ve her maça daha iyi daha moralli çıkacaktık ama olmadı elimizden geleni yaptık, nasip bu imiş. U19'da ise kendimden büyükler ile zor bir mevkii olan stoperde oynatıldım ama hiç zorluk çekmedim, elimden gelenin en iyisini yaptım. U19 kategorisinde ise 2000 doğumlu 5-6 oyuncu şans buluyordu ilk 11'de. 


- 6 sezonluk bir maceranın mimarları olan Osman ve Gökhan hocayı okurlarımıza nasıl tanıtırsın? Sana bu uzun süreçte ne gibi katkıları oldu?


Furkan Levent: Osman hoca, bize yapabileceğimizin en iyisini yapmamıza her zaman yardımcı oldu. Gökhan hoca ise bize abi-kardeş gibi davranıyordu. Her zaman rakibe nasıl davranacağımızı ve neler yapacağımızı öğretti. Ayrıca Osman hoca ve Gökhan hocanın antrenmanları da çok zevkli oluyordu.


- Sezon içinde en sevindiğin maç ve en üzüldüğün maç hangileriydi?


Furkan Levent: En sevdiğim maç U17 liginde oynadığımız Göktürk Sarayspor maçıydı. Maçı 2-0 kazanmıştık. En üzüldüğüm maç ise Seyrantepe Of ile oynadığımız ilk devrede ki maçtı. O maçı kazansaydık, belki de şuanda şampiyon olarak ligi tamamlamıştık.


Bu sezon takımda en istikrarlı oyuncu kimdi?


Furkan Levent: İstikrar ve maç performansı bakımından kendimi söylemek istiyorum. Bu sezon U17 ve U19 dahil olmak üzere bütün maçlarda forma giydim. Bu yüzden kendimi en istikrarlı oyuncu olarak söylemek istiyorum.


Yeni sezonda sana gelen teklifler var mı? Beşyüzevler'de kaç sezon daha top oynamayı düşünüyorsun?


Furkan Levent: Yeni sezonda gelen teklifler var ama ben Beşyüzevler'de futboluma devam edip A takımda oynamak istiyorum. Bu röportajda bana yer ayırdığınız için teşekkür ederim.


Yerelfutbol.com'da bugünkü konuğumuz Furkan Levent oldu. Sorularımıza samimi cevaplar verdi ve sezonu birlikte değerlendirdik. Kendisine aktif futbol yaşantısında başarılar diliyoruz.


MUHABİR:OĞUZHAN AKGÜNDÜZ

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...