Pazar, Nisan 30, 2017

Sahaya tam kadro çıkmak isteyen hoca kovuldu!

Türkiye liglerinde ender görülecek bir hadise Kütahya'da yaşandı. Takımını Cizrespor karşısına tam kadro çıkartmak isteyen Teknik Direktör Muharrem Uğur'a müdahale eden Kütahyaspor yönetimi, istekleri olmayınca hem Uğur'u hem 5 oyuncusunu takımdan kovdu.


Kartalspor'un düşmeme mücadelesi verdiği son haftada deplasmanda oynayan Cizrespor'un 2-1 kazandığı maç öncesi takımdan 5 oyuncunun ihracını isteyen yönetim, "Tam Kadro" çıkmak isteyen Teknik Direktötü zorla istifa ettirdi. Bununla da yetinmeyip taraftarına dövdürtmeye çalıştı.


Canını zor kurtardıkları iddia edilen 5 oyuncu ve Teknik Direktör Muharrem Uğur kenti güçlükle de olsa terk etti. Milliyet Gazetesi'ne yansıyan haberde de bu duruma vurgu yapılırken, gazetenin haberine göre olay şöyle gelişti.


 


"TAKIMIMA MÜDAHALE EDİLDİ"


Teknik Direktör Uğur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, dün Dumlupınar Stadı'nda Cizrespor ile yapılacak karşılaşma öncesi kadro oluşturulması konusunda takım yöneticileriyle tartışma yaşandığını söyledi. Bu tartışmanın ardından istifa ettiğini belirten Uğur, şunları dile getirdi: "Kadro konusunda takımın yöneticileri işime müdahalede bulundular. Ben de görevime karıştırmak istemedim. Yöneticilerin bu yanlış tavrından dolayı 20 Şubat'tan beri sürdürdüğüm Kütahyaspor teknik direktörlüğünden istifa ettim. İstifamın ardından da kentten ayrıldım."


KÜTAHYA BAŞKANINDAN AÇIKLAMA


Yaşananların ardından sahaya hocası ve 5 as oyuncusu olmadan çıkan Kütahyaspor Cizrespor'a 2-1 mağlup olurken, olayın medyaya aksetmesi üzerine Kütahyaspor Başkanı Ramazan Yıldırım alelacele bir açıklama yaparak olayı doğruladı.


Yıldırım şunu söyledi: "Bugün bu açıklamayı yapan teknik direktörümüz Muharrem Uğur'u şiddetle kınıyorum. Bu kişi bugün takımımı Cizre maçına çıkarmıyordu sebebi ise kulübümüzün ikinci Kaptanı Muammer Erdoğdu dün yanıma gelip 'başkanım ben yarın takımda yer alacak mıyım' diye sordu. Ben de 'bunu hocana soracaksın bana niye soruyorsun' diye sorduğumda Muammer bana, bizim grupta düşme potasındaki bir takımdan (2 sezon oynadığı Kartalspor'u kast ediyor / editörün notu) 95.000 TL alacağı olduğunu ve eğer bu takım düşerse bu parayı bidaha alamıyacağını söyledi. Ben de kulüp başkanı olarak Kütahyaspor için oynamayan bir adamın sırf alacağını kurtarmak için başka takım için oynamasını içime sindiremedim. Onunla hareket edeceklerini söyleyen 4 futbolcuyu da kadro dışı bıraktım. Hocamız da söz konusu 5 futbolcu olmadan takımın başına çıkamayacağını söyledi biz de istifasını istedik. Bu olaydan hemen sonra Cengiz başkanımı Muğlaspor Başkanımız Haluk beyimoğlu ve Afyonspor başkanımızı bilgilendirdim kadro müdahale olayı bu şekilde olmuştur."


KARTALSPOR: DURUMU İNCELİYORUZ!


Konuyu sorduğumuz Kartalspor Başkanı Ali Apaydın durumdan karşılaşmanın bittiğinde haberdar olduklarını, sahaya kazanmak için çıkmanın doğal olduğu bir oyunda bu amacı taşıyan futbolcuları kadro dışı bırakarak bir anlamda yenilmek üzere oyunu kurguladıklarını da itiraf eden bu anlayış karşısında şaşkın olduklarını belirtti.


Apaydın şunları söyledi: "Bizim amacımız Kartalspor'un haklarını korumaktır. Kulübümüzün tertemiz adını hiçbir şaibeye bulaştırmadan, sadece kurallar çerçevesinde adil ve tarafsız bir mücadele istediğimiz söyleyerek işi son haftaya kadar getirdik. Bu süreçte kimsenin işine, kulübüne, oyuncusuna müdahale etmedik. Kirli oyunlara girmedik. Sadece işimizi yaptık. Saha sonuçları ile ayakta kalma mücadelesi verdik. Bir çok duyum almamıza rağmen kanıtsız, mesnetsiz kimseye çamur atmadık.


Ancak görmekteyim ki Kütahyaspor Kulübü Başkanı takımının kazanma azmi içindeki teknik direktörü ve 5 oyuncusunu maç günü kulüpten kovmuş, istifaya zorlamış. Bu ne demektir? Böyle bir tutum hangi camiaya yakışmaktadır? Kimse kusura bakmasın ama maçı kazanmak için sahaya çıkmak isteyen takımı bozmak, açıkça emeğimize saygısızlıktır. Aynı durumda onlar olsa ve biz bunu yapsak yer yerinden oynamaz mıydı? Yenilmek değil kazanmak için sahaya çıkacaklarını söyleyen 5 oyuncuyu hem de maç günü kadro dışı bırakan, yetmezmiş gibi takıma müdahale eden, buna karşı çıkan teknik direktörü de kovan bu anlayışa karşı sessiz kalamayız. Başka zaman olsa Kütahyaspor'un iç meselesi deyip susacağımız bu hadise ligin kader maçında, hem de o maçın sabahında yapılmıştır.


Hakkımızı arayacağız. Bu maç öncesinde yaşanan olayları ve maçı incelenmesi için TFF'ye bildirecek ve emeklerimizi heba eden herkesle olduğu gibi bu anlayış ile de mücadele edeceğiz. Kartalspor Camiası rahat olsun. Bu durumun takipçisi olacağız."


Kaynak: kent34.com.tr


 

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.