Pazar, Nisan 23, 2017

Öz Karacaahmet'te Sümer Işık istifa etti

İstanbul 2. Amatör Küme ekiplerinden Öz Karacaahmetspor’un kulüp başkanı Sümer Işık görevinden istifa etti.


Bilindiği gibi U19 1. Ligi’nin son haftasında oynanan Öz Karacaahmetspor-Üsküdar Anadolu SK maçı sonrası çıkan olaylarda maçın hakemleri darp edilmiş, yardımcı hakemin de karşılık vermesi üzerine olaylar daha da büyümüş, taraflar karşılıklı şikayetçi olmuştu.


Olayın ardından olağan üstü toplanan Öz Karacaahmetspor Kulübü Yönetim kurulu radikal kararlar aldı. Kırmızı-Siyahlılar olaylara karışan 5 futbolcuyla yollarını ayırdı. Olayların içinde yer alan Başkan Sümer Işık da yönetim kuruluna istifasını sundu. Işık “Yaşanan olaylardan dolayı büyük üzüntü duyuyorum. Bu olaylar kulübümüze yakışmadı. Kulübümüzün isminin böyle yakışıksız bir olayla anılması en çok beni üzdü. Bu süreçte kulübü rahatlatmak ve önünü açmak için istifa ediyorum” dedi. Yönetim kurulu da Işık’ın istifasını kabul etti. Kulübün en kısa zamanda olağanüstü genel kurula gitmesi bekleniyor.


Öte yandan İstanbul İl Hakem Kurulu’nun Öz Karacaahmetspor’a yönelik iki haftalık ‘hakem atamama’ boykotu bu hafta sona erdi. Üsküdar ekibi, Sarıgazi Stadı’nda Marmara Karayollarıspor’u 3-0 yendi.


Muhabir: Efkan Bucak

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Programı

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynanacak.