Cuma, Mart 24, 2017

Mustafa Özkan: Gerçek yalanla değişmez!

Sitemizde röportajını verdiğimiz kaleci Mustafa Özkan, kulübü Okmeydanı Fetih’in iddialarına cevabını geciktirmedi. Haklı olduğunu ve önemli şahitlerinin de olduğunu belirten Özkan, sitemize dün akşam yapmış olduğumuz röportajda iddialara cevap verdi.


 - Öncelikle, kursa izin almadan gittiğiniz kulüp tarafından beyan edilmiş. Neler diyorsunuz?


Mustafa Özkan:  Takım arkadaşlarım izinli gittiğimin en yakın şahididir. Şuan bana destek olmak isteyen oyuncular var. İlk önce yönetici, başkanı kandırmayacak. İzin verip biz seni idare ederiz, hafta sonu maçı kaçırma diyorlar. İzin alıp Mimarsinan maçına geliyorum oynayıp geri dönüyorum sorun yok. Daha sonra hafta içine verilen Örnektepe maçına gelemedim. Takım arkadaşlarım bunun bilincinde maça çıkıp benim için oynayıp gol yemeden kazanmasını bilmişti. Bir futbolcu izinsiz 10 gün takımdan gidebilir mi? Buna kendileri nasıl inanıyor? Giderse dönebilir mi? Dönüp antrenmana ve maçlara nasıl çıkabilir? Gerçek yalanla değişmez.


- Kulüpten yapılan açıklamada haciz kâğıdınızla konuşmaya gittiğiniz söylendi. Neler diyorsunuz?


Mustafa Özkan: Göstermek istediğim kâğıda bakmadan haciz olduğunu nasıl anlamışlar? Kredi kartı ekstremin günü geçtiği için 1 aylık ödememi erken istedim ricada bulunmuştum. Oysaki çok yanlış yapmışım. Kâğıda bile bakmadan hayır cevabı verenler haciz hikayesinide güzel uydurmuşlar. Kulüpten yardım alamayınca bana stoper arkadaşım Kısmet, yardımcı olup kart ekstremi bizzat kendi ödedi. Bunu burada lanse etmeleri de ayrıca çirkin ve hoş olmamış. Bence gerçek paracı burada kim, net bir şekilde gözüküyor.-


- Pekâlâ, kurstan döndükten 2 hafta sonra görüştüğünüz belirtilmiş. Neler düşünüyorsunuz?


Mustafa Özkan: Kurstan döndükten sonra sorunsuz bir şekilde antrenmanlara devam ettim ve en son Karadolap maçında ilk 11’de sahadaydım. Kurstan döndükten 2 hafta sonra 2. Aylık ödeme günü gelmişti. 2 aylık maaşımın neden verilmediğini öğrenmek için yanlarına gittim. Maaş günü geldiğinde hakkım olanın ödenmediğini sorduğumda kurs bahane edildi ve alacaklarımın sezon sonunda ödeneceği söylendi. Bende buna itiraz ettim. Ertesi gün kulübe geldim başkan gelmememi ve ödememi sezon sonu ödeyeceklerini söyledi. Bende eşyalarımı toplayıp kulüpten ayrıldım. Benim ayrıldığım gün bu gibi sorunu yasayan genç oyuncularda vardı. Aynı gün takımdan 5 kişi ayrıldık. Ve ben o 4 oyuncuyu ortada bırakmadım. Kendilerine kulüp buldum. Lisanslarını almalarında çok zorluklar çekselerde gittikleri kulüp lisans bedellerini ödeyip onları tekrar futbola kazandırdı.


- Son olarak söylemek istediğiniz bir şey var mı?


Mustafa Özkan: Konuşmaya, demeç vermeye geldiğinde bu işi çok iyi yapan kulüpler futbolcunun alacaklarına geldiğinde, haftaları günleri bitirememektedirler. Ben hakkım olanı Okmeydanı Fetih Spor Kulübüne helal etmiyorum. Bundan sonra kendilerine verecek cevabım asla olmayacak. Ben hakkımı aradım ve sizler sayesinde sesimi duyurdum. 20 yıllık futbol kariyerime böyle bir tatsızlıkla son verdiğim için üzgünüm. TFF buna çare bulamadıkça sesini duyuramayan birçok futbolcunun hakkı yenmeye devam edecektir. Saygı ve sevgilerimle…


Muhabir: Oğuzhan Akgündüz

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...