Pazar, Ocak 29, 2017

Amatörde Baba-Oğul Kapışması

Süper Amatör 6.Grup mücadelesinde Çamlıcaspor ve Şile Yıldızspor 15:00 da Yenisahra Suni Çim Stadı'nda karşı karşıya gelecekler.


 


Mücadelenin ilginç yönlerinden birisi düşme hattında 4 lü averaja bile kalabilecek olması. Ama daha ilginç olan konu ise Şile Yıldızspor Teknik Direktörü Vehbi Albayrak ile Çamlıcaspor oyuncusu Yasin Albayrak'ın Baba-Oğul olmaları.


 


İki tarafa da galibiyet lazım. İki tarafı da beraberlik kurtarmıyor. Ortaya çıkan bu durum neticesinde antrenmanlarda eğlenceli anlar yaşanırken, konu ile ilgili ulaştığımız Çamlıcaspor futbolcusu Yasin Albayrak'a oluşan durumu ve hislerini sorduk. Yasin Albayrak yaptığı açıklamada "Öncelikle takım olarak ligde kalmak şu andaki en büyük hedefimiz. Bana model olan Babamın bana öğrettiği gibi bulunduğum yere hizmetimi sonuna kadar yapıp kazanmak için ligde kalmak için hocamızın verdiği süre kadar canımı dişime takacağım. Ligde kalacağımıza inanıyorum"dedi.


 


Annemin dili Babamdan gönlü benden yana


İşin ciddiyetinin farkındayız ama oluşan durumdan sonra da evde yaşadıklarımı bir ben bilirim bir Allah bilir diyor ve gülerek anlatıyor Yasin Albayrak. Evde bir haftadır Annem, sözde Babamdan yana ama ben tabi gönlünün benden yana olduğunu hissediyorum. Maç bitecek ve herşey sahada kalacak. Eve döndüğümde iki kişiden birinin yüzü gülecekse, Annemin beni terci edeceğine eminim" dedi.

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Nisan 2924 Cumartesi Programı

SAL Klasman A Grubu'nda karşılaşmalar bugün sona eriyor...