Cumartesi, Aralık 31, 2016

Zeytinburnu Selvispor'da olağanüstü kongre

Zeytinburnu Selvi Spor Kulübü olağan üstü kongre kararı alırken, kulüpten yapılan açıklamada, kongre yeri, tarihi ve saati ise aşağıdaki gibi belirlendi.


 

Ayrıca kulübe yakın kaynaklardan alınan bilgiye göre, Hakan Eren'in gelen başkanlık ısrarlarını kıramadığı ve bu görevi kabul ettiği bilgisine ulaşıldı.

Zeytinburnu Selvi Spor Kulübü Başkanlığından, Kulübümüzün olağanüstü Kongresi 01.01.2017 tarihinde saat: 12:00’da Veliefendi Mahallesi 34025 Zeytinburnu (Hasan Doğan Tesisleri’nde ) Adresinde yapılacaktır. Yukarıdaki belirttiğimiz tarihin çoğunluk sağlanamaması halinde 08.01.2017 tarihinde Saat: 14-00’da aynı adreste yeniden yapılacaktır. Bütün üyelerimize ve kamuoyuna duyurulur.

GÜNDEM MADDELERİ:

1- Açılış ve yoklama
2- Kongre Başkanlık Divanının seçimi,
3- Saygı duruşu,
4- Yönetim Kurulu faaliyet raporu ile Denetim Kurulu faaliyet raporunun okunması ve müzakeresi,
5- Yönetim ve Denetim Kurulu'nun ayrı ayrı ibra edilmesi,
6- Tahmini: bütçenin görüşülerek onaylanması,
7- Yeni Yönetim Kurulu ve Denetim Kurulu asil ve yedek üyelerinin seçimi,
8- Dilek ve temenniler
9- Kapanış.

HABER:MELİH ÖZTÜRK

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...