Çarşamba, Aralık 28, 2016

Yeşilova Esnafspor genel kurula gidiyor

Yeşilova Esnafspor genel kurul yapacak.


Yeşilova Esnafspor Kulüp Başkanı Ahmet Ulaş, 22 Ocak'ta yapılacak olağan genel kurulda yeniden aday olacağını belirterek "Kulübümüzün ileriye dönük projeleri var. Bu projelerin yarım kalmaması açısından yeniden aday olacağım. 22 Ocak'ta yapılacak olan genel kurulda daha güçlü bir yönetim oluşturacağız. Futbol anlamında kötü olabiliriz ancak kulübümüzün geleceği için ileriye dönük uzun vadeli yatırımlar yapmayı arzuluyoruz. Günübirlik başarılar günü kurtarır geleceği değil... Ben ve arkadaşlarım geleceğimizi kurtarmak için devam edeceğiz" dedi.

 

Kulübün resmi genel kurul duyurusu şu şekilde:

 

"Yeşilova Esnaf spor Kulübü Derneği Olağan Genel Kurulu Gültepe Mah. Barbaros Cad. No:30/A Küçükçekmece /İstanbul adresinde bulunan dernek merkezimizin binasında 22 Ocak 2017 Saat 14.00'te yapılacaktır. İlk toplantıda çoğunluk sağlanmadığı taktirde aynı gündem ve aynı adreste 29 Ocak 2017 Tarihinde yapılacaktır.

GÜNDEM
1.Yoklama Açılışı
2.Divan Seçimi
3.Saygı Duruşu ve İstiklal Marşının Okunması
4.Yönetim ve Denetim Kurulu Raporlarının ayrı ayrı görüşülmesi
5.Yönetim ve Denetim kurullarının ayrı ayrı ibrası
6.Yönetim ve Denetim kurullarının Asil ve Yedek üyelerin Seçimi
7.Üyesi olduğumuz kuruluşlara temsilci ataması 3 kişi
8.Dilek ve Teminiler
9.Kapanış

HABER-FOTOĞRAF: YILMAZ AKTEPE

Hiç yorum yok:

Küçüksu Rasathanespor 7'de 7 yaptı

İstanbul 2. Amatör Lig 15. Grup'ta lider Küçüksu Rasathanespor sahasında Poyrazköy Gençlikelispor'u 3-1 yenerek 7'de 7 yaptı.