Perşembe, Kasım 10, 2016

Şehzadebaşıspor'da dedektiflik olay!

İstanbul 1. Amatör Küme ekiplerinden Şehzadebaşıspor'un başına ilginç bir olay geldi.

Şehzadebaşıspor 29 Ekim Cumartesi günü Yahya Kemal Stadı'nda İstanbul Bayburtspor'la oynadıktan sonra lisanslarını alıp kulübe geldi. Futbol okulu çalışmaları olduğu için teknik direktör Fatih Ünal oyuncularla kulüpte vedalaşıp direkt antrenmana çıktı. 
Ünal perşembe günü saat 15.00'te lisansları kontrol etmek isteyince 8 numaralı Levent Çelşk, 10 numaralı kaptan Emre Karakurt ve 11 numaralı Ferdi Akpolat'a ait lisansların olmadığını gördü. 

Ünal yaptığı açıklamada "Yöneticime ve diğer hocalara sordum onlar da görmediklerini, lisansları direkt saha komiserinden aldıklarını söylediler. Şaşırdım kaldım. Göze batan ve futboluyla dikkat çeken üç oyuncumuzun lisansları yok. Neyse ki tekrar çıkardım lisansları ancak ya bakmasaydım ne olacaktı? Maç günü ortada kalacaktık. Herkes diyor ki 'Alırken neden bakmadınız?'. Ben de soruyorum 'Hangi hoca veya yönetici dikkat ediyor? Biz kime güveneceğiz? Lisansları neden çalarlar? Takımımız kafada olduğu için mi yapıldı acaba? Bizim maç oynarken gruptaki başka bir takımın antrenörünün gelmesi ve aynı oyuncuların ismini vermesi, sonra bu olayın olması bence tesadüf değil."

Ünal bu olayın peşini bırakmayacağını da sözlerine ekledi.

HABER: ALPER KADEROĞLU

2 yorum:

futbolcu dedi ki...

diğerleri gözde değilmi yani:)

alp dedi ki...

adsızlar ve takma adlar gene piyasaya çıktı

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...