Çarşamba, Ekim 26, 2016

Kerem İnan Erokspor'u neden tercih ettiğini açıkladı

Bölgesel Amatör Lig 10. Grup ekiplerinden Erokspor'a transfer olarak yeşil sahalara dönen Eski milli kaleci Kerem İnan, futbola dönüş nedenini açıkladı. 


Galatasaray'ın UEFA Kupası'nı kazandığı kadroda yer alan Kerem, yaptığı açıklamada, 15 Temmuz şehitlerinin ailelerine destek olmak ve yaşanan olayları unutturmamak adına futbola döndüğü söyledi.

15 Temmuz darbe girişiminden önce Erokspor yönetimiyle bir görüşmesi olduğunu belirten Kerem, "O zaman başkan ve yöneticilere futbola dönemeyeceğimi söylemiştim. Fakat daha sonra ülkemizde 15 Temmuz süreci meydana geldi. Gelişen bu olaylardan sonra kendi kendime sporcu kimliğimle ne yapabilirim diye sordum. Erokspor yönetimiyle tekrardan görüştüm ve tek şartımın futboldan elde edilebileceğim gelirlerin 15 Temmuz şehitlerinin ailelerine bağışlanması olduğunu söyledim." dedi.

'Erokspor'un önemli bir mazisi var'
Kerem İnan, Erokspor'un Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın zamanında forma giydiği takım olması dolayısıyla önemli bir maziye sahip olduğunu ifade etti.

Futbola dönmesindeki tek sebebin buradan kazanabileceği maddi gelirleri şehit ailelerine bağışlamak olduğunu hatırlatan Kerem, şehitlerin ve ailelerinin unutulmaması gerektiğini belirterek Erokspor'un mazisini anlattı:

"Erokspor, Cumhurbaşkanımızın mahallesinin, semtinin takımı. Benim de yetiştiğim, büyüdüğüm yerin çok yakınında bir kulüp. Buradan böyle bir desteği başlatmak çok önemli. Kendi adıma gurur verici bir olay. Böyle bir sebeple futbola dönmek kendi adıma farklı misyonları yüklenmek diyebiliriz. Şu anda 36 yaşındayım. Burada oynayabilecek fizik yaşı görmek açıkçası beni de mutlu ediyor. Çevrem bana hep futbolu çok erken bıraktığımı söylüyordu. Tekrardan döndüm. Bu sefer fiziğimin el verdiği kadarıyla, 40-41 yaşlarıma kadar Erokspor'da futbolda devam etmek istiyorum."

'Artık 1 numarayı değil 15 numarayı giyeceğim'
Kerem İnan, bu misyonu futbol oynadığı sürece bırakmamak ve hatırlatmak adına artık 15 numaralı formayı giyeceğini dile getirdi.

Sergilediği örnek davranışla öncü olmak istediğini kaydeden Kerem, "Gerekiyorsa eski sporcu arkadaşlarımla bir etkinlikte yapabiliriz. Bu liglerde elde edeceğimiz gelirleri bir kazanç olarak görmeyelim. Bunlar gerçekten ufak rakamlar. Burada daha farklı rakamlara oynayan yabancı futbolcularda var fakat önemli olan üstlendiğimiz misyon. Darbe girişimi gerçekleşseydi ülkemizde futbol oynayacak saha dahi bulamayacaktık. yaşam alanı bile kalmayacaktı." değerlendirmesinde bulundu.

15 Temmuz darbe girişiminden kurtulan Türkiye'de herkesin taşın altına elini sokması gerektiğini aktaran Kerem, sözlerini şöyle tamamladı:

"Artık tek hedefim futboldan elde edilebilecek gelirler 15 Temmuz şehit ailelerine bağışlamak. Futbola dönmekteki tek amacım da zaten bu. Devletimiz gereken her şeyi yapıyor. Cumhurbaşkanımız, Başbakanımız gerekenleri söylüyor ama bizler de bir şeyler yapmalıyız. Ben buna inanıyorum. Bu sebeple Böyle bir olayı başlattım. Bu misyon ile Türkiye'de bizlerinde bir şeyler yapması gerektiğini hatırlatıyorum. Şehit ailelerine destek olmalıyız ve onların yanlarında olduğumuzu her seferinde hatırlatmalıyız. Onlar bunu hissetmeli."

(TRT Spor)

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...