Cumartesi, Ağustos 27, 2016

Yeşilova Esnafspor'da şok ayrılık

Geçtiğimiz günlerde Yeşilova Esnafspor'un '10 numaralı transfer' adında yaptığımız haber doğrultusunda takıma katılan Yağız Küçük, verilen sözlerin yerine getirilmemesi üzerine takımdan ayrıldı.

Forvet ve Forvet arkası oynayan Yağız, 2 sezonda 3 şampiyonluk yaşamış ve gelen Bölgesel Amatör Lig ekiplerinden gelen tekliflerden vazgeçerek Yeşilova Esnafspor'u tercih etmişti.

Yağız Küçük yaptığı açıklamasında, "Ben buraya 10 numara pozisyonunda katıldım ve gerek burada gerek kampta, hocalarım tarafından bazı sözler sonucu burayı tercih ettim. Ama yapılan transferler, alacaklar ve gün geçtikçe bazı sözlerin tersine döndüğünü gördüm, ayrılma kararı aldım. Başkanıma ve bazı yöneticiler ilgilerinden dolayı teşekkür ederim" dedi.

Yağız Küçük, gelecek tüm teklifleri yeniden değerlendirip, en doğru kararı alacağını sözlerine ekledi.


HABER:CANER KIZILER






Hiç yorum yok:

Şile Yıldızspor nefes aldı

Bölgesel Amatör Lig 1. Grup'ta Şile Yıldızspor deplasmanda, düşmesi kesinleşen Vefa Spor Kulübü'nü 1-0 yenerek bitime 3 hafta kala d...