Cumartesi, Ağustos 27, 2016

Genç Yetenek Enes Çatalcaspor'da

Karacaköy Belediyespor'un, alt yapısından yetişen ve türk futboluna hediyesi olan genç yetenek Enes Kızıler, Çatalcaspor'a transfer oldu.

2001 doğumlu genç yıldız,yıldız diyorum ki bunun sinyallerini çok genç olmasına rağmen, Karacaköy Belediyespor A takımında ki performansıyla gösterdi.

Çatalcaspor ve Tepecikspor seçmelerine giren ve her ikisini de kazanan,yaşıtları arasında fiziği ile sivrilen genç Enes,tercihini Çatalcaspor alt yapısından yana kullandı.

Transferinden sonra bir hayli heyecanlı olduğu gözlenen Enes.yaptığı açıklamada; ' 3 sezon Karacaköyspor formasıyla ter akıttım.Bu 3 sene içinde bana yardımcı olan,emeği geçen herkese ve benim böyle iyi yerlere gelmemi sağlayan yönetimime teşekkür ederim.Çatalcaspor'da iyi yerlerlere gelmeyi umuyorum ve bunun için çok çalışacağım.her iki taraf içinde hayırlısı olsun ' dedi.


HABER:CANER KIZILER 





Hiç yorum yok:

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...