Pazartesi, Ağustos 29, 2016

Emre Toksoy Kanlıcaspor'da





İstanbul Süper Amatör Lig 1.grup takımlarından Kanlıcaspor kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor.
Beykoz ekibi son olarak eski oyuncusu Emre Toksoy'la anlaşarak bir bölgesini daha sağlama aldı.Genç oyuncu savunma bölgesinde oynuyor.
Anlaşma sonrası görüşlerini açıklayan Emre Toksoy "Kanlıcaspor takımında son iki yılda iki şampiyonluk yaşadım. Süper amatör lige çıkmasında emeğim var.Kanlıcaspor'un lige katılıp,katılmayacağı belli olmadığı için Beykoz 1908 kulübüyle görüşüp anlaştım.
Kanlıcaspor'un lige katılacağı açıklanınca yeniden dönme hissi oluştu.Beykoz 1908 kulübüyle görüşüp izin istedim.Sağolsunlar izin verdiler.Kendilerine teşekkür ediyorum.Kanlıcaspor benim yuvam.Yuvama döndüğüm için mutluyum.Kanlıcaspor maalesef zor günler geçiriyor.Elimden gelenin fazlasını yaparak  bu zor günlerden kurtulmasına yardımcı olmak istiyorum.Umarım her şey dilediğimiz gibi olur diyerek" sözlerine son verdi.

HABER:ÜMİT YILMAZ

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 3. hafta maç programı

İstanbul Süper Amatör Lig Klasman Grubu'nda 3. hafta maç programı ektedir...