Cuma, Temmuz 29, 2016

Ali Polat Beşiktaş'den Ayrıldı.

2015-2016 Futbol  Sezonunda Beşiktaş U 17 Takımını çalıştıran Ali Polat görevinden ayrıldığını açıkladı.

Siyah Beyazlı kulübün Alt yapı sorumlusu  Emrah Bayraktarın görevine son verilmesinin ardından istifa ettiğini söyleyen U 17 Takımını çalıştıran Ali Polat ,Beşiktaş 'ta çalıştığım  süre içinde tüm mesai arkadaşlarıma ve sporcu kardeşlerime teşekkür eder  kendilerine başarılar dilerim.
Ali Polat yaptığı açıklamasında 2000 yılında maliye spor da  ilk Antrenörlük hayatına başladım.Daha sonra Türkiye'nin üç Büyük kulüplerinden biri olan Galatasaray kulübünde 2002 yılında çalışma şansını elde etim .

2011 yılına kadar bu büyük camiada tüm kategoriler de (U13 -  A2 )  görev aldım Galatasaray da çalıştığım süre içinde çok de çok değerli teknik direktörleri takip etme şansını elde  ettim.Başta. Fatih Terim Hocam,Frank Rijkaard , Gheorghe Hagi,Eric Gerets,Karl-Heinz  Feldkamp gibi ,çok uzunlar yıllardır dost ve arkadaşım olan ve birlikte Beşiktaş alt yapısın da oynadığım Vedat İnceEfe ile birlikte Ankara Bugsaş  Spordan gelen teklif üzerine profesyonel hayata geçiş yaptım.Daha sonra amatör takım CFS Bağcılar ve ardından Beşiktaş öz kaynak ,bu gecen 16 yıllık kariyerimde binlerce sporcu ile çalışma şansı elde ettim.

Bir futbolcu evladımızın hayaline ışık olabildiysek ne ala.Ayrıca Gelişim Üniversitesinde  Hareket ve antrenman bilimleri üzerine yüksek lisan yapmaktayım .  İstanbul'un  Cfs Bağcılar da çalışırken amatör takımdan da futbolcu profesyonel olur hedefi koyduk bunu da başardık.


Halen aktif olan 7-8 profesyonel futbolcu evladımız oldu ve olacaklar da var.Beşiktaş öz kaynak düzeninde ki süre içinde çok verimli bir sezon geçirdiğimizi düşünüyorum, bu süre içinde bana yardımcı olan destek olan emek veren tüm  arkadaşlarıma  ve camiaya  çok teşekkür ediyorum.
HABER:Yılmaz AKTEPE

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.