Pazar, Haziran 26, 2016

Çavuşbaşıspor'da hedef Bölgesel Amatör Lig


Rüzgarlıbahçe'de bulunan ve Çavuşbaşıspor Kulübü 2. Başkanı Ali İhsan Ayar'ın "Köfteci Saffet" adlı işletmesinde bir araya gelen Kırmızı-Beyazlı yönetim, futbolcular ve takımın yeni teknik sorumlusu Mustafa Ülker önümüzdeki sezon için ilk kez toplanırken, nezih, güzel bir ortamda iftar programı da icra edilmiş oldu.

İftar yemeğinin yenmesinin ardından önümüzdeki sezon kadroda yer alması düşünülen futbolcular ile bazı transfer edilecek futbolcuların da yer aldığı programda Kulüp Başkanı Yaşar Şahin ve Yönetim Kurulu Üyelerinin yanı sıra yeni Antrenör Mustafa Ülker'de birer konuşma yaparak sezondan beklentilerini açıkladılar.

Şahin: Hedefimiz Bölgesel Amatör Lig olarak yeniledik

Beykoz ekibinin Kulüp Başkanı Yaşar Şahin bu sezon mutlak surette şampiyon olup bir üst lige çıkma düşüncesinde olduklarını söylerken, "Biz Yönetim olarak hedeflerimizi yeniden gözden geçirdik ve Bölgesel Amatör Lig olarak yeniledik. Geçen sezon baraj maçında kaçırdığımız Süper Amatör Lige bu sezon şampiyon olarak geçiş yapmak istiyoruz. Sahamızdaki suni çim zemin yapımının ardından geleceğe daha da bir umutla baktığımızı söyleyebilirim. Kulüp olarak maddi-manevi her şeyi ile şampiyonluklara hazırız. Takımımızı bu sezon ilçemizin başarılı antrenörlerinden Mustafa Ülker'e teslim ettik. Her iki taraf için de hayırlısı olsun" diye konuştu.

Ülker: Hedefleri olan bir takıma geldim
Çavuşbaşıspor takımının yeni Antrenörü olan Mustafa Ülker ise hedefleri olan bir takıma gelmekten dolayı mutlu olduğunu söylerken, "Daha önce görev yaptığım Soğuksuspor takımı ile iki sezonda 2 lig atlamıştık. Şimdi aynı başarıyı Çavuşbaşıspor'da da sergilemek istiyorum. Çok iyi bir yönetim kurulları var. Transfer listemizdeki isimleri yönetime ilettim, görüşmelerimiz başladı. Bayram sonrasında İlk antrenmanımızda tam takım sahada yer almak istiyoruz, kaybedecek vaktimiz yok" şeklinde konuştu.


ERHA-BEYKOZ



Hiç yorum yok:

Genç Kartaltepeliler depremzedeleri unutmadı

Genç Kartaltepeliler taraftar grubu, bu bayramda da deprem bölgesini unutmadı.