Salı, Mayıs 31, 2016

Sirkecispor küllerinden doğdu


Türk futbolunun köklü kulüplerinden olan Sirkecispor yeniden kuruldu... Kırmızı-Mavililerin eski yöneticileri ve futbolcuları bir araya gelerek bu tarihi kulübü yeniden yeşil sahalara çıkarmaya hazırlanıyor. İlk kongresini yapan kulüp artık Bakırköy'de ikamet edecek.

1958 yılında Eminönü ilçesinde kurulan Sirkecispor daha sonra aynı ilçenin kulüplerinden Süleymaniyespor'la birleşmiş, Süleymaniye Sirkecispor adı altında kulüp 2. Lig ve 3. Lig'de uzun yıllar oynamıştı. Kulüp daha sonra 1990'da taşınıp Küçükçekmecespor ismini alınca Süleymaniye Sirkecispor ismi de tarih olmuştu.

İşte bu eski kulübün parçalarından Sirkecispor yeniden kuruldu. Lakin Kırmızı-Mavililer artık Eminönü değil, Bakırköy takımı olacak. Cevizlik Mahallesi'ndeyeni açılan dernek lokalinde yapılan ilk genel kurula kulüp üyeleri katılırken divan kurulu başkanlığına Orhan Öztürk getirildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından tahmini bütçe okunarak kabul edildi. Akabinde yeni yönetim belirlendi. 

Sirkecispor'un yönetiminde şu isimler yer aldı:


Yönetim Asil
Mehmet Türkeş
İsmail MuratDönmez
Mehmet Hacıoğlu
Giray Tezcan
Ercan Yeşil

Yönetim Yedek
Necati Uzun
Erdinç Başıküçük
Sezai Türkkan
Haluk Gonca
Armağan Turhan

Denetim Kurulu Asil
Güner Şen
Adil Atlas
M.Kemal Türkeş

Denetim Kurulu Yedek
Ersan Demirci
İsmail Alaner
Hasan Kabacaoğlu

Disiplin Kurulu Asil
Hüdaverdi Talay
Münib Şen
Mehmet Öngül

Disiplin Kurulu Yedek
Ahmet Akyıldız
Orhan Sağlamyürek

Sunay Hacıoğlu

Dernek işlerinin tamamlanmasından sonra TFF'ye başvurup federe olacak olan Sirkecispor gelecek sezon 2. Amatör'den itibaren liglere katılmayı hedefliyor. Yönetim kurulu üyeleri, bir dönem İstanbul liglerinde fırtına gibi esen Sirkecispor'u eski günlerine döndürmek istediklerini ifade ettiler.

HABER-FOTOĞRAF: AHMET YAVUZ TANER






Hiç yorum yok:

Genç Kartaltepeliler depremzedeleri unutmadı

Genç Kartaltepeliler taraftar grubu, bu bayramda da deprem bölgesini unutmadı.