Pazar, Mayıs 29, 2016

İstanbul Altınorduspor'da Başkan Erkubilay güven tazeledi


Türk futbolunun en eski kulüplerinden olan İstanbul Altınordu Spor Kulübü'nde yıllardır başkanlık görevini yürüten Hüseyin Erkubilay, güven tazeledi.

Tek liste ile girilen kongrede Hüseyin Erkubilay, yeni yönetim kuruluna bölgenin ve sporun etkili isimlerini aldı.

Turgutpaşa Kebap'ta yapılan genel kurulun ardından bir konuşma yapan Başkan Hüseyin Erkubilay, yakın zamanda yeni projelerle ve yeni hedeflerle Türk sporuna genç yetenekler kazandırmak ve hizmet etmek amacında olduklarını söyledi. Yönetim kurulunda bulunan arkadaşlarının işlerinde uzman olduğunu ve kulübe büyük hizmetlerinin dokunacağını belirten Başkan Erkubilay, Hizmet etmek için yeni hedefler koyduklarını, bu hizmetleri gerçekleştirmek için gerek devlet, gerek belediye olarak ortak hareket etmek gerektiğini ve destek beklediklerini ifade etti. 

'Heyecanlıyız'
Hiçbir zaman spor kulübü olarak siyasetin içinde olmadıklarını ve spora destek veren herkesin de isminin altın harflerle yazılarak alkışlanması gerektiğini söyleyen Başkan Erkubilay, kulüp olarak Kartal Topselvi, Yalı ve Yunus mahallelerini kapsayan ve yaklaşık 100 bin nüfusa sahip bir bölgede olduklarını, bölgenin esrar ve uyuşturucu açısından gençleri tuzağa çektiğini ve bu ortamdan gençleri uzak tutmak için var güçleriyle çalıştıklarını söyledi. Yönetim kurulu toplantısında yeni seçilen yönetim kurulu üyeleri duygu ve düşüncelerini aktarırken, kulübe hizmet etmek için ellerinden geleni yapacaklarını ve heyecanlandıklarını da sözlerine ekledi.


Kulüp Başkanı Hüseyin Erkubilay'ın yaptığı açıklamada, yönetim kurulu görev dağılımını şu şekilde oldu: 

HÜSEYİN ERKUBİLAY - Başkan
HÜSEYİN ÖZKUL - Başkan Yardımcısı 
ERDİNÇ CENKER - Başkan Yardımcısı
OKTAY TEPE - Başkan Yardımcısı
EROL GÖZEN - Genel Kaptan
MUZAFFER YILDIZ - Mali İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı
ALİ GENÇ - Yönetim Kurulu Üyesi
FARUK ŞAHİN - Genel Sekreter
YÜCEL VERDİL - Tesislerden Sorumlu Başkan Yardımcısı
SÜLEYMAN ÖZTÜRK - Asbaşkan
MUSTAFA ÖREN - Yönetim Kurulu Üyesi
RAMAZAN YAVUZ - Tesisler Sorumlusu
BARBAROS LERMİ - Yönetim Kurulu Üyesi
MEHMET ÇELİK - Yönetim Kurulu Üyesi
ALİ HAYDAR SİNGÜN - Genel Kaptan
İSA DURMUŞ - Basın, Yayın ve Kulüp Sözcüsü
BARIŞ KAYGAN - Yönetim Kurulu Üyesi
BURAK HAKKI PANAYIRCI - Yönetim Kurulu Üyesi

YerelFutbol.com



Hiç yorum yok:

Genç Kartaltepeliler depremzedeleri unutmadı

Genç Kartaltepeliler taraftar grubu, bu bayramda da deprem bölgesini unutmadı.