Çarşamba, Mart 23, 2016

Kaleci olmak isteyen gençler! Kaleci okulu açılıyor


Gaziosmanpaşa ilçesinin başarılı antrenörlerinden Serkan Bülbül ve Naki Yıldız, ilçede bir kaleci okulu kurmaya hazırlanıyor. Hazırlıklarında son aşamaya gelinen kaleci okulu için talep toplanmaya başlandı. Lisanslı veya lisanssız tüm kaleciler iştirak edebilecek.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan TFF B kaleci antrenör diplomalı Serkan Bülbül "Gaziosmanpaşa ilçesindeki 28 kulübün çoğunun kaleci antrenörü yok. Bunun dışında futbol okullarında başlarında kaleci antrenörü olmayan kaleciler var. Buralardaki lisanslı-lisanssız kalecileri bir çatı altında toplayıp bu mevkinin inceliklerini öğretmeyi hedefliyoruz. Okulumuzda sadece kaleci yetiştireceğiz" dedi.

Albayrak Tesisleri'ndeki çalışmalara her yaştan kaleciler ve kaleci adayları katılabilecek.

Özellikle Gaziosmanpaşa bölgesinde kaleci antrenörlü eğitim konusunda büyük noksan olduğunu, kendisinin bu konuda gençlere yardımcı olabileceğine inandığını dile getiren Bülbül "Milli Takım'ın kaleci antrenörü Alper Boğuşlu'dan eğitim aldım. Şu anda scout'luk da yapıyorum. Kaleci okulumuzda FIFA standartlarında eğitim vermeyi amaçlıyorum. Yetiştirdiğimiz kalecileri başta kendi kulübümüz Havataş ve Albayrakspor olmak üzere çevre kulüplere önereceğiz" diye konuştu.

Ayrıntılı bilgi için iletişim:
Serkan Bülbül: 0533 624 84 13
Naki Yıldız: 0532 466 94 78

Hiç yorum yok:

Silivri cezayı Bornova'ya kesti

TFF 3. Lig 3. Grupta zirve için mücadelede eden Silivrispor evinde oynadığı Bornova 1977 maçını Arda Yumurtacı’nın attığı iki golle 2-0 kaza...