Salı, Mart 29, 2016

İstanbul Malatyaspor'da şok ayrılık


İstanbul 1. Amatör Lig'de bu sezon grup şampiyonu olarak Süper Amatör Lig'e çıkan İstanbul Malatyaspor'da başkan Turgut Öztürk görevinden ayrıldığını açıkladı.

2012 yılından bu yana İstanbul Malatyaspor'da yöneticilik ve başkanlık görevlerini yürüten Turgut Öztürk yazlı açıklamasında şu ifadeleri kullandı:

"Bu kararı alırken son derece zor anlar yaşadım. 2012 yılında kurulan kulübün kuruluşu bana açılan bir kapıydı.İstanbul Malatyaspor bana inanlarla ve inandıklarımla yola devam etti. Saygı sevgi inanç ağabeylik ve kardeşlik ile dolu dolu 4 yıl içinde şampiyonlukları hep birlikte yaşadık. Bu dört yılın benden götürdükleri vardı ancak bunun yanı sıra yanı sıra belki de hayatım boyunca tanıyamayacağım kişilerle, amatör camiadaki hocalar, teknik heyetler, kulüp başkanlarıyla tanışma imkanı buldum.

Gelinen bu süreçte yeni futbol sezonunda mücadele edeceğimiz Süper Amatör Lig için  ciddi maddi imkanlar ve tesis lazım olacak. Belki bir şekilde  yeni sezonda takım oluşturabileceğiz ama hedefi olmayacak.



'Manevi olarak çok yoruldum'
Her sene bir şekilde düşe kalka 3-5 kişinin imkanlarıyla mücadele vererek ayakta durmaya çalıştık. Yeni kurulan bir takımız. İmkansızlıklar içinde şampiyonluklar kazandık ama son süreçte ciddi anlamda manevi olarak yorgun düştüm. Bu mental yorgunluk ile bu kurulu düzenle faydalı olmayacağımı düşündüğüm için İstanbul Malatyaspor Kulübü'nde daha fazla aktif olarak görevime devam edemeyeceğimi belirtmek istiyorum.

Dört yıl süre zarfından yanımda bulunan ve kader birliği yapmış olduğum Hüsnü Öney, Hüseyin Kaçmazer, Engin Erduran ağabeylerime teşekkür ederim. Haklarını helal etsinler."

HABER: YILMAZ AKTEPE

Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.