Perşembe, Şubat 25, 2016

Metin: İyi bir takıma karşı kazandık



Kurtuluşspor Teknik Direktörü Haluk Metin, Pazar günü kazandıkları Yenişehir Belediyespor maçının ardından açıklamalarda bulundu..

Haluk Metin, yaptığı açıklamada, "İlk yarının başlarında 1-0 öne geçtik. Oyun olarak sahaya istediğimiz yansıttık, bulduğumuz gol pozisyonlarında birden fazla atamadık. Birçok pozisyon ürettik ancak bunların sadece birini gole çevirebildik. 1-0 kazandığımız maç sonrası kaçan pozisyonlara çok üzülmedik, ayrıca oyunumuzun pozitif şekilde her geçen gün gelişmesi bizi mutlu etti. Bu tarz maçlarda 1-0 da olsa kazanmak önemlidir, biz de kazandığımız için mutluyuz. Yenişehir Belediyespor gibi iyi bir takıma karşı böyle bir oyun oynayarak galip gelmek önemli bir başarı bizim takımımız için. Oyuncularımın her birini, özverili mücadelesinden dolayı kutluyorum. Verdiğimiz görevi yerine getirdiler ve formalarının hakkını verdiler hepsi. Maç sonu aldığımız üç puan Play-off hedeflerimize bizi bir adım daha yaklaştırdı. Yenice sahasında oynadığımız maçta bizleri taraftarlarımız yalnız bırakmadı, dolu tribünlere karşı maç oynadık. Bizi detskleyen kulüp başkanımız Talha Öziş’e, Ynetim kurulu üyelerimize ve tüm taraftarlara teşekkür ediyorum. 3 hafta üst üste galip gelmek bize de bir ritim kazandırdı. Haftaya deplasmanda Fethiyespor ile oynayacağız. Hafta boyu yine çok çalışacağız ve her maç olduğu gibi aynı ciddiyetle sahaya çıkacağız. Güzel bir skorla sahadan ayrılacağımızı düşünüyorum" dedi.

HABER-FOTOĞRAF: SERKAN ARSLAN

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...