Pazartesi, Şubat 29, 2016

Buğra büyük beğeni kazanıyor.

                                       
İstanbul Trabzonspor'dan İstanbul Aş spor'a transfer edilen Buğra Güney, sergiledi futbol ve attığı gollerle büyük beğeni kazanıyor.

                                             
Sarı Siyahlı U 19 Takımında forma giyen ve takımının değişmez ismi olan ve başarılı futbolcu oynadığı 9 maçta 4 gol 6 asit yapan Buğra, şimdiye kadar oynanan tüm maçların tamamında görev aldı.
                                             
İstanbul Aş, ye geldiği andan itibaren çabuk uyum sağlayan Buğra, 1998 Doğumlu olan genç futbolcu İstanbul Aş takımı beklediğinden çok daha büyük bir camia olduğunu dile getiren Buğra, Ben buraya başarılı olmaya geldim. Bunun için de elimden gelen gayreti göstermeye çalışıyorum. Mücadeleci bir yapısının olduğunu hatırlatan Buğra, "Futbolda kesinlikle korkuya yer yok. Sahada sonuna kadar koşacak ve mücadele edeceksin giydiğin formanın hakkını vereceksin ben buraya başarılı olmaya geldim dedi.
HABER: Yılmaz AKTEPE








Hiç yorum yok:

Taksimspor'un 'yıldız'ı parlıyor

İstanbul 2. Amatör Lig 5. Grup'ta lider Taksimspor sahasında grubun iddialı ekiplerinden Kemerburgazspor'u 2-1 mağlup etti.