Çarşamba, Eylül 23, 2015

VOLKAN SAPMAZ İSTİFA ETTİ

İstanbul 1.Amatör Küme takımlarından İkitellispor'da 7 yıldır antrenörlük yapan Volkan Sapmaz kulüple yolları ayırdı.

Volkan Sapmaz yaptığı açıklamada "7 yıl boyunca İkitelli spor kulübünde hocalık yaptım. Bundan öncede kulübün futbolcusuydum futbolcu bıraktıktan sonra mavi beyazlı kulüpte hocalığa başladım. 7 yıl çok güzel günlerim geçti yağmur çamur demeden İkitellispor Kulübü'nün Başarısı için elimden geldiğini yaptığımı sanıyorum. Anca zaman öyle bir geliştik ti benim bilgim dışında bir başka hocayı benim yerine getirdiklerini basın yolu ile duymuş bulundum. Bunun üzerine 7 senedir görev yaptığım İkitellispor Kulübü'nden istifa ettim. Bugüne kadar bana destek ve yanımda olan bütün futbolcu arkadaşlarıma teşekkür ediyorum hakkınızı helal edin" dedi.

HABER:Yılmaz AKTEPE


Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.