Pazartesi, Ağustos 24, 2015

BİR PORTRE , YILMAZ ÖZDENİZ



Bugünkü röportajımda Yılmaz Özdeniz hocamla beraberim. Kendisiyle futbol üzerine konuşmak ve sorular sormak , birde görüşlerini almak istedim.

Şöyle anlatıyor kendisini bizlere:

"Futbola Karagümsükspor genç takımında başlayıp A takıma kadar çıktım. Sonrada Okmeydanıspor Kulübü'nde (Fetihspor) ardından Kasımpaşaspor'da oynadım. Sonra Okmeydanıspor Kulübü'nde futbola devam ettim ve sonrasında antrenör olarak hizmet verdim.

Birçok imkansızlığa rağmen futbolcu fabrikası gibiydik. Genç takımlarda gruplarda bir çok şampiyonluğa imza attık. Ama Okmeydanı olarak en büyük başarımız İnönü Stadı'nda Sarıyer ile oynadığımız Valilik kupasında maçı 2-1 kazanıp kupayı müzemize götürmek oldu. Kupamızı o zamanki valimiz sayın Nevzat Ayaz’dan almamız bize övünç kaynağı olmuştur."

Yılmaz Özdeniz'in son sözleri genç antrenörlere oldu: "İşlerini sabırla ve bilinçle yapıp iyi çalışıp Türk futboluna yeni değerler katmalarını tavsiye ederim. Yerel Futbola ve Ahmet Karaali’ye teşekkürlerimi sunarım."

Ben de bu şansı bana veren sayın hocam değerli dostum Yılmaz Özdeniz’e saygılarımı sunuyorum.

YAZI: AHMET KARALİ

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.