Salı, Temmuz 28, 2015

SEÇİMİ KAYBEDEN YÖNETİM KASADAKİ 300 LİRAYI ALMIŞ!

 
Sakarya ASKF Başkanı Yaşar Zımba dün Sabah Orman Park’ta yönetim kurulu arkadaşları ile birlikte ilk basın toplantısını yaptı ve ilginç açıklamalara imza attı.

Zımba'nın açıklamaları maddeler halinde şöyle:


Kulüpler

ASKF seçimin kaybeden yönetim ASKF kasında kalan 300 lirayı alıp gitti.  ASKF’yi 2500 TL verebilecek, duruma getireceğiz. 9 kategori var . Kulüplerimiz de kendilerine düşen görevleri yerlerine getirmek zorundandırlar. As Arifiyespor yönetimine teşekkür ediyorum. Tüm Kulüplerimizde duyarlı olmalı. Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanımızdan sadece tarafsız olmasını istedim. Baba , evladına küser mi? Başkanım ile bayramlaştık. Aramızda bir sıkıntı yok. 

TFF İl Temsilcisi
İl Temsilcisi ile aramızda sorun yok. Ben Akyazı’yım zaten, İl Temsilcisi Akyazılı olacak diye bir kural yok. Merkezden de olur.
Federasyonumuzun faaliyetlerini ve basın açıklamalarını bundan böyle ASKF’nin resmi web sitesinden duyuracağız.  Federasyonumuzda şu anda 2 görevli arkadaşımızın dışında, personelimiz yoktur. Basın danışmanı ve koordinatör diye bir görev söz konusu değildir. 

Ekonomik yardım
Kulüplerimize maddi kaynak aktarmak içinde çalışmalara başlayarak, başta sponsorluk olmak üzere tüm girişimlerimiz devam etmektedir. Bu çalışmalar tamamlandığında federasyonumuzun koyduğu kriterlere uyan kulüplere ekonomik yardım yapılacaktır. Bilirsiniz ki Amatör spor şehrimizin en büyük bacasız fabrikasıdır. Yeni açılan fabrikalarda hemen kara geçemeyebiliyorlar. Bu nedenle bize de zaman gerekiyor.

Usulsüzlükler

Federasyon seçimlerinde siyasi idareye karşı yaptığımız esprili söylemler, seçimi kaybeden yöneticilere malzeme olmuştur. Ancak bu karalama kampanyası başarılı olamayacaklardır. Kurduğumuz komisyon 2014 Yılı temmuz ayından itibaren yaptığı mali inceleme sonucunda oluşan usulsüzlükleri rapor halinde yönetim kuruluna sunmuşlar ve yönetim kurulumuzda bu doğrultuda karara vararak yargıya intikal ettirilmesine karar verilmiştir. Bundan böyle geçmiş ile ilgili hiçbir söylemin önemi kalmamıştır. Bu ilk basın toplantımızdır. 2nci basın toplantısında kulüplerimize ve basınımıza daha geniş ve aydınlatıcı bilgiler verilecektir.

HABER-FOTOĞRAF: SİNAN KOLCU

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Nisan 2924 Cumartesi Programı

SAL Klasman A Grubu'nda karşılaşmalar bugün sona eriyor...