Çarşamba, Temmuz 29, 2015

RAMAZAN BALKAN 1 YIL SONRA MALATYASPOR'DA


İstanbul Malatyaspor 2 yıl önce Süper Amatör Lig'e çıkarken bu başarıda büyük pay sahibi olan ve geçen yıl da Küçükçekmecespor'da kaptanlık yapan Ramazan Balkan, bu sezon 1. Amatör'de yer alan İstanbul Malatyaspor ile anlaştı.

Hafta içi İstanbul Malatyaspor Kulübü 2.Başkanı Hüseyin Kaçmazer ile şirketinde bir araya gelen tecrübeli oyuncu, Kaçmazer ile görüşme sonunda el sıkıştı.
                                    
İstanbul Malatyaspor kulübü 2.Başkanı Hüseyin Kaçmazer yaptığı açıklamada "Kulübümüzün kurulduğu ilk yıl takım kaptanlığımızı yapan ve iki yıl üst üste şampiyonluk yaşatarak Süper Amatör'e çıkmamızda büyük pay sahibi olan Ramazan kardeşimiz bu sezon da başarımız için ter dökecek. Tüm masraflarını ben karşılayacağım. İnanıyorum ki tecrübesi ve futbolu ile büyük katkı sağlayacaktır. Kendisine ve kulübümüze hayırlı olsun" dedi.

Ramazan Balkan da "Geçen yıl Küçükçekmecesporda forma giydim. Bu sezon için de onlarla anlaşmıştım ancak maddi konuda sıkıntı çıkınca ben de bana daha önce bana teklif yapan ve daha önce forma giydiğim İstanbul Malatyaspor'la anlaştım. Kulüp Başkanı Turgut Öztürk daha önce teklifte bulunmuştu. Bugün kendisi ile bir araya gelerek, Hüseyin başkanın da destekleri ile anlaştım. 2015-2016 sezonunda İstanbul Malatyaspor'un başarısı için ter dökeceğim" diye konuştu.

HABER:Yılmaz AKTEPE

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...