Salı, Temmuz 28, 2015

EKŞİOĞLU: ÜLKE YANGIN YERİYKEN DÜŞÜNÜLECEK ŞEY Mİ!


Eski TFF İstanbul İl Temsilcisi Yemen Ekşioğlu, Türkiye'nin zor günlerden geçtiğini bu dönemde İl Temsilciliği başta olmak üzere futbolu düşünecek durumda olmadığını söyledi.

Bazı kulüplerin kendisini İl Temsilciliği konusunda aradığını dile getiren Yemen Ekşioğlu, "Herkese aynı şeyi söylüyorum. Türkiye şu anda yangın yeri. Futbolu düşünecek durumda değilim. Bu ülkenin durumuna çok üzülüyorum. Bir savaş tehlikesi var. Bu durumda nasıl futbol düşünebilirim? Ülkemize dirlik düzen gelmeli. Eğer gelmezse bu durum amatör futbolumuzu da etkiler. Düşünün bu ilde 600 kulüp, her fikirden çevreden insan var. Yarın öbür gün toplumsal karmaşa çıkarsa bu durum amatör maçları da etkiler. Galatasaray-Udinese maçında yaşananlara gördük, acaba bu akşam Fenerbahçe-Shakhtar maçında bir şey olmasından korkuyorum" dedi.

Türkiye'ye olduğu kadar İstanbul futboluna da huzur ve barış gelmesi gerektiğini belirten Ekşioğlu, "Ben mevki makam düşünen insan değilim, ben İstanbul'u düşünüyorum. Yapılan her şey İstanbul için yapılıyor. Ben kendimi düşünsem Beşiktaş'ta yöneticilik yapmaya devam ederdim. Bana çok şey teklif edildi reddettim. Ne yapıyorsam İstanbul amatörü için yapıyorum. Benim yerime gelecek arkadaşlara da desteğe hazırım onlar da İstanbul için çalışacaklar. Yeter ki huzur olsun dirlik düzen olsun barış olsun. Ancak huzurlu bir ortam olursa yeniden aktif görev almayı düşünebilirim ancak şu an için öyle bir şey söz konusu değil" ifadelerini kullandı.

HABER: EFKAN BUCAK

Hiç yorum yok:

Genç Kartaltepeliler depremzedeleri unutmadı

Genç Kartaltepeliler taraftar grubu, bu bayramda da deprem bölgesini unutmadı.