Cuma, Haziran 26, 2015

YEMEN EKŞİOĞLU'NDAN FLAŞ AÇIKLAMA


Dün yapılan TFF Genel Kurulu'nda Haluk Ulusoy ile hareket eden TFF İstanbul Eski İl Başkanı Yemen Ekşioğlu, İstanbul kulüplerine hitaben bir açıklama yaptı.


Yerel Futbol aracılığı ile kulüplere seslenen Ekşioğlu'nun açıklamaları şöyle:

'Özür dilemiştim'
Bir seçim geçirdik, demokratik bir ortamdı... Bu seçimde herkes istediği tarafı seyretmekle mükellef. Ben Ali Düşmez'le delegelik konusunda karşı karşıya kalmıştım ancak daha sonra sistemin bu işe müsait olmadığını öğrenince yaptığım basın toplantısında kamuoyu önünde özür dilemiştim.

'Bana yapılanı hazmedemedim'
Lakin benim gibi bir insana, temelinden ta tabanına kadar hizmetimin olduğu amatörler evinde salon açılmayınca benim yerimde olan herkes tepki gösterirdi.
Bu konuda amatör camiada destek bulduğum kadar çok can ciğer arkadaşlarımdan olumsuz tepkiler de aldım.

'İki ay tatil yapacağım'
Şimdi iki ay tatile gidiyorum. Kafamı dinleyeceğim. Benim tek derdim, gazetem Fanatik'te de yazdığım gibi amatörlerin bu işe karıştırılmamaları. Nitekim Ankara'da genel kurulda gördüm ki kıvırmayan en sağlam grup amatörler oldu.
Bu 10 arkadaşımı da tebrik ediyorum. Tüm amatör camianın yeni sezonda herkese başarılar diliyorum.

'Aklımdan seçim geçmez'
O gün dediğim gibi bugün de diyorum, gazetemde de yazdım. Bilhassa İstanbul'da seçim diye bir şey aklımdan geçmez. Bütün arkadaşlara her şeyin güzel giden bu günlerde, başta ben olmak üzere kimsenin çomak sokmasını istemiyorum. Yeni sezonda herkese başarılar dilerim.

'İstanbul futboluyla ilgili şu an düşüncem yok'
İstanbul'la ilgili bir düşüncem yok ne TFF İl Başkanlığı ne de İASKF ile ilgili... Özellikle İASKF ile ilgili tasarrufum düne kadar hiç olmadı yarın da olmayacak. Orhan Saka'ya yapılan nankörlüklerden sonra benim oralara gelmem mümkün değil, istemem de zaten.

HABER: EFKAN BUCAK

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...