Cuma, Haziran 26, 2015

TFF SEÇİMLERİ VE SAYIN ALİ DÜŞMEZ


Türkiye Futbol Federasyonu genel kurulu dün olağanüstü olarak yeni başkan ve yönetim kurulunu seçmek için toplandı. Bu seçim  sonucunda kurallar gereği diğer hiç bir aday adayı seçime girmek için gerekli 60 ıslak imzayı toplayamadığı için mevcut başkan Sayın Yıldırım Demirören ve ekibi geçerli 219 oyun 214 ünü alarak yeniden TFF yönetim kuruluna seçildiler. Buradan yeniden seçilen Yıldırım Demirören ve ekibini kutluyorum.

TFF yönetim kurulu bir kaç yönetim kurulu üyesi haricinde neredeyse tamamen değişti. Yönetim Kurulu üyeleri arasında değişmeyen ve koltuğunu koruyan kişilerden birisi de Türkiye Amatör Spor Kulüpleri Konfederasyonu ve İstanbul Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu başkanı Sayın Ali Düşmez oldu. Sayın Ali Düşmez amatör  futbol kulübü başkanlığı yapmış amatör futbol camiası içerisinden gelmiş önemli bir futbol adamı. Yeniden TFF yönetim kuruluna seçilmesi amatör futbol için gerçekten çok önemli. Ama Sayın Düşmez'in amatör futbol kulüpleri nazarında görev ve sorumluluğu her zamankinden çok daha önemli hale gelmiştir. Sayın Ali Düşmez bundan sonra TFF yönetim kurulunda çok daha fazla etkili olmak zorundadır. Sayın Düşmez TFF yönetim kurulunda daha aktif olmalı. Yetki ve sorumluluğu mutlak surette artırılmalı. Yönetim kurulunda etkisiz eleman olarak bulunmamalıdır. Amatör futbolun içerisinden gelen ve amatör futbolun sorunlarını yakından bilen bir kişi olarak Sayın Düşmez sadece el kaldırarak alınan kararlara evet diyen bir yönetici olmamalı. Amatör futbolla alakalı federasyon nezdinde daha farklı  çalışmalar yapmalı.Amatör futbolun sorunlarının çözümü noktasında mücadelesini daha kararlı olarak sürdürmelidir.

Hepimizin çok iyi bildiği gibi amatör spor kulüplerinin başta tesis, antrenman ve maç oynayabileceği stadyum olmak üzere gerek bulunduğu ilçe veya il belediyeleriyle mülkiyet sorunları, ayrıca maçlarda bulunması gerekli sağlık ve emniyet personeli sıkıntıları var. Bunlardan başka kulüplerin bireysel olarak irili ufaklı bir çok problemleri var. Bu problemler bırakın çözülmeyi gün geçtikçe artmakta ve ülkemizde bulunan binlerce spor kulübü bu sıkıntılarla tek başına mücadele etmek zorunda bırakılmaktadır. Kısaca amatör spor kulüplerinin bugün her günden daha fazla desteğe ihtiyacı vardır.

Sorumluluğu bir kat daha arttı
TFF yönetim kuruluna yeniden  seçilen Sayın Düşmez'in bu sorunları bilen ve çözebilecek bir kişi olarak sorumluluğu bir kat daha artmış durumdadır. Artık Sayın Ali Düşmez elini sonuna kadar taşın altına sokmak zorundadır. İlk planda çözebileceği sorunları Sayın Yıldırım Demirören'le özel olarak baş başa istişare etmeli; bu sorunların çözümü noktasında elinden gelenin çok daha fazlasını yapmalıdır.

Futbol şuraları toplanmalı
Sayın Ali Düşmez'e bir amatör futbolsever olarak naçizane önerim öncelikle illerde,daha sonra bölgelerde son olarak ise tüm Türkiye genelinde amatör spor kulüplerinin başta başkanları olmak üzere,yönetim kurulları,futbolcuları,yerel basın,yerel belediyeler ve futbola gönül vermiş tüm paydaşların bir araya gelip amatör futbolun sorunları ve çözüm yollarının tüm boyutlarıyla konuşulacağı amatör futbol şuraları toplamalıdır. Özellikle ülke bazında yapılacak futbol şurasına başta Sayın Demirören olmak üzere tüm yönetim kurulunun katılımın sağlamalı,amatör kulüplerin ve futbolcuların  sorunlarını birinci ağızdan tüm amatör futbol camiası önünde anlatmalı, sorunların çözümü noktasında TFF yönetim kurulundan destek ve söz almalıdır. Bu konuların takibi konusunda insanüstü gayret göstermelidir.

Amatör futbola ayrılacak kaynak konusunda daha aktif rol oynamalıdır. Başta İstanbul kulüpleri olmak üzere tüm amatör futbol camiası Sayın Ali Düşmez'den bunu beklemektedir. Tüm amatör futbol kulüpleri artık şunu rahatlıkla diyebilmelidir: TFF yönetim kurulunda aktif bir başkanımız var  ve sorunlarımızın çözümü için 24 saat gece gündüz çalışıyor.

Son söz olarak söyleyebileceğim tek şey Sayın Düşmez şimdi görev zamanı, şimdi elinizi daha fazla taşın altına koyma zamanı, şimdi eskisinden çok daha fazla ve etkili çalışma zamanı. Saygılarımla.

YAZI: ÜMİT YILMAZ

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...