Salı, Mayıs 26, 2015

YEREL FUTBOL ÖDÜLLERİ VE AMATÖR CAMİA

 
Bundan zannedersem 9 yıl öncesine dayanır Yerel Futbol’un amatör futbola ve amatör sporcuya, yöneticiye, spor kulüplerine hizmet aşkıyla hizmete başlaması...

Beni Erol Eftekin davet etmişti. Efkan Bucak ile tanışmamız ise Kasımpaşa Recep Tayyip Erdoğan Stadı'nda telefonla kendisini arayıp özel turnuvayı haber vermek için aradığımda bana “Abi ben de stattayım“ dediğinde 10 metre ilerimde idi. Yıllar sonra kendisini görmüştüm. Genç, idealist, bilgili ve GAZETECİ.
Futbol dünyasına heyecan getiren kişi. Kişiliğiyle kimseyi kırmak istemeyen beyefendi. Bu gün amatör futbol sezonu başladığında liğlerin heyecanı kadar internet üzerinden yapılacak haberciliğin heyecanı yaşanmaktadır. Bu heyecan mevcut idi ama akışa geçiren bu genç adam oldu. Yazılı basında bulunmayan heyecan amatörün ruhuna işledi. Genç kızlardan yaşlı sporcu dostlarımıza kadar hizmet imkanlar dahilinde her statda siz amatör liglerin yanındayız.
Beş yıl öncesinde yine bu genç adam “Abi dedi bir ödül gecesi düzenlemek istiyorum”  Soruyorum sizlere böyle bir fikir sezon sonuna heyecan, merak ve gülümseme getirmedi mi?
Kimden bir şey istememekte kendisi. Ödül gecesi düzenlenerek hani diyoruz ya “BİZ BİR AİLEYİZ” Sanki okullar kapanmış herkes karne almış karneler değerlendiriliyor. Salon öyle veya böyle tutuluyor. Hazırlanıyor. Ödül olarak verilecek kupalar, şiltler, plaketler hazırlanıyor. KİMLER HAZIRLIYOR?
Bütçesi para dolu kasalar değil, bu değerli sitesinin değerli elemanları. Sırf bütün sezon sizlerin yanında, sizlerin haberlerini yaparak onur duyan hiçbir beklentileri olmayan gençler ve Efkan Bucak. Törenin yapılacağı salona öyle heyecanla hizmet veriyorlar ki sezon finali bu demek ki! Sizler başkan olarak, sporcu olarak, taraftarlar olarak kendi müsabakalarınızın heyecanını yaşarken bizler sizlerin heyecanınızı da yaşamaktayız. Bizler yaz, kış soğuk, sıcak aç susuz her zaman uzak, yakın demeden statlardayız. Tek amacımız var. Haber yapabilmek sizlerin yanınızda olabilmek ve mutlu olmak. Çünkü sevdiğimiz bir işi yapmaktayız.

Spor ve insan. Harika duygular içermekte.
Bu gün böyle bir ödül gecesinin daveti bile amatör ruhla davet ediliyor. Kulüpler bir yemek düzenlediğinde davetiye paralıdır. Genç arkadaşlarımız bütün sezon her zorluğa rağmen kalplerindeki sevgiyle geldikleri maçlarda sporcular, taraftarlar ile bütünleşen mutluluklarınızı haber olarak sevdiklerinize ulaştırırken ödül gecesinde mutlu olamadım ben.

İsterdim ki İstanbul Valisi, Belediye başkanları, değerli devlet adamları bu gece yanımızda olsunlar. İsterdim ki bizlerden ödül bekleyenler bu SAVAŞAN GENÇLERE ÖDÜL VERSİNLER.
Ödül kazanmak, onu hak etmek ne güzel duygudur. Bizim ödülümüz sizlerin sevgisidir ama bizlerden beklemekte olduğunuz sezon sonu ödülleri bizlerde sizden bekleriz.
Yeni sezonda sporun, sevginin ve gençliğin hizmetindeyiz her zaman olduğu gibi.
EFKAN BUCAK VE EKİBİNE, DİĞER SİTELERDE HABER YAPAN DOSTLARIMIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. İHTİYACIMIZ OLAN HİZMET AMATÖR SPORUN AYAĞINA HER ZAMAN GİDECEKTİR.


YAZI: ORHAN BUDAK
 

Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 19 Nisan Cuma Sonuçları

BAL 1. Grup'ta 27. hafta karşılaşmaları 18 Nisan Cuma günü oynandı.