Salı, Nisan 28, 2015

YEDİTEPE-GÜVENLİK KAZANDI VE TURLADI


Turnuva fikstürüne göre son hafta oynanacak olan Vergi Denetim Kurulu Boğaziçi 2011 Grup Başkanlığı Yeditepe-Güvenlik karşılaşması Vergi Denetim Kurulu oyuncularının son hafta eğitime gidecek olmaları nedeniyle bu hafta oynandı.

Gruptan çıkabilmek adına iki takımında iddiasının bulunduğu karşılaşmada Yeditepe-Güvenlik takımı karşılaşmayı 5-2 kazanarak gruptan dördüncü olarak bir üst tura çıkmaya hak kazandı. Baştan sona büyük çekişme içerisinde geçen karşılaşmayı etkili oyunu ile domine eden Yeditepe-Güvenlik son haftalarda oynadığı futbol ile göz doldurmaya devam etti.

Zaman zaman bulduğu gollerle oyuna ortak olmaya çalışan Vergi Denetim Kurulu futbol takımı Yeditepe-Güvenlik’in oyun disiplininden kopmaması sonucunda istediği sonucu elde edemedi.

Karşılamada Yedite-Güvenlik Takımının golleri Hüseyin Pırtı (3) ve Erol Tiryaki’den (2) gelirken Vergi Denetim Kurulu’nun golleri Serhan Özkan ve Güray Emdi’den geldi. Yeditepe-Güvenlik kaptanı Ahmet Kurt oynadığı futbol ve hırsıyla takımı adına galibiyetin mimarlarından oldu.

MAÇIN EN İYİ OYUNCUSU: Ahmet Kurt (Yeditepe-Güvenlik)
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Edip Yaman (Vergi Denetim Kurulu)  


HABER: TOLGA NAR






Hiç yorum yok:

İzzettinspor'da Ferudun Şallı dönemi

İstanbul 2. Amatör Lig ekiplerinden İzzettinspor'da teknik direktörlük görevine Ferudun Şallı getirildi.