Salı, Nisan 28, 2015

VERGİ DENETİM KURULU BOĞAZİÇİ 2011 FARKLI KAZANDI


Maliye çalışanları geleneksel halı turnuvasında 22 Nisan 2015 Çarşamba günü oynanan karşılaşmada Vergi Denetim Kurulu Boğaziçi 2011, 1299 Boğaziçi Grup Başkanlığı ile karşılaştı.

İki kardeş takımın dostça mücadelesinde aynı birimde çalışan müfettişler kıran kırana mücadele ederken, maçta kazanan taraf, sarı-siyah formalı Vergi Denetim Kurulu Boğaziçi 2011 oldu: 5-1.



Vergi Denetim Kurulu Boğaziçi 2011’e farklı galibiyeti getiren goller Fatih Eker (3), Murat Gürsoy ve Hakan Sağar’dan gelirken, 1299 Boğaziçi Grup Başkanlığı’nın tek golünü Enes Delibaş kaydetti.


MAÇIN EN İYİ OYUNCUSU: Fatih Eker (Vergi Denetim Kurulu Boğaziçi 2011)
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Erdinç Yılmaz (1299 Boğaziçi Grup Başkanlığı)


HABER: TOLGA NAR

Hiç yorum yok:

İstanbul 2. Amatör Lig 25 Nisan 2024 Perşembe Programı

İstanbul 2. Amatör Lig'de heyecan bitmek bilmiyor. Her gün maç her gün heyecan...