Salı, Nisan 28, 2015

RIHTIM VERASET UMUTLARINI SON HAFTAYA TAŞIDI


C grubunun dördüncülük için kıyasıya yarışan takımlarından Rıhtım Veraset ve Harçlar Vergi Dairesi ile İkitelli Vergi Dairesi Müdürlüğünün karşılaştığı maçta Rıhtım Veraset yenik duruma düşmesine rağmen karşılaşmadan 5-2 galip ayrılarak gruptan çıkma yolunda büyük bir avantaj elde etti.

Grubun dördüncülük için yarışan diğer takımlarından Avcılar Uygulama’nın bu haftaki maçını kazanması halinde önümüzdeki hafta bu takımla final maçına çıkacak olan Rıhtım Veraset ve Harçlar Vergi Dairesi Müdürlüğünün gruptan çıkmasına artık kesin gözüyle bakılıyor.

İkitelli Vergi Dairesinin hızlı başladığı karşılaşmada ikici yarıda ağırlığını ortaya koyan Rıhtım Veraset ve Harçlar Vergi Dairesi rakibinin bir kişi eksik kalmasını da fırsata çevirerek son dakikalarına 3-2 yenik girdiği karşılaşmayı 5-3 kazandı.

Karşılaşmada Rıhtım Veraset ve Harçlar Vergi Dairesi’nin gollerini Nedim Oğuz (KK), İsmail Araydın (2), Murat Ak ve Gökhan Kurt kaydederken İkitelli Vergi Dairesi’nin golleri Yunus Emre, Uğur Çınar ve forvet hattının hızlı golcüsü Mustafa Şahin’den geldi. İkitelli Vergi Dairesi Müdürlüğünde Nedim Oğuz bariz gol şansını engellediği için kırmızı kart görerek gelecek maç cezalı duruma düştü.

MAÇIN EN İYİ OYUNCUSU: İsmail Araydın (Rıhtım Veraset VDM)
MAÇIN EN CENTİLMEN OYUNCUSU: Mustafa Şahin (İkitelli VDM)

HABER: TOLGA NAR








Hiç yorum yok:

BAL 1. Grup 26 Nisan 2024 Cuma Programı

Bölgesel Amatör Lig'de heyecan tüm hızıyla devam ediyor...