Pazartesi, Nisan 27, 2015

İSTANBUL'UN HAKKI YENMESİN

Pazar günü BAL'da kalmak isteyen Dikilitaş ile Süper Amatörden çıkmak isteyen Nişantaşı karşılaştı. 2 Takımda benim emek verdiğim takımdı.



2 testiden biri kırılacağı için maça heyecandan gidemedim. Maç oynandı ve testinin biri kırıldı. Dikilitaş BAL'da kaldı. Klasmanda 5. olan Nişantaşı umudunu Ankara'ya bağladı. Neden diye merak edenlere şöyle açıklayayım.

Geçen yıl Selimiye takımı BAL'da olmadığı için klasman grubundan 5. takımında çıkması gerekmekteydi. İstanbul'un 1 eksik takımla temsil edilcek olması bizleri rahatsız etmektedir. TFF İl Başkanı Yemen Ekşioğlu'nu ve TFF yönetim kurulu üyesi TASKK ve İASKF Başkanı Ali Düşmez'in Ankara ile görüşüp bu işi çözeceğine inanıyorum.

1 yılda 900 federe takım olan yılda 28000 maç oynatan İstanbul'umuzun bu isteği mutlaka göz önünde bulunulacaktır. Yaşam şartlarının zorlaştığı ve Futbol'u Anadolu'ya yayalım felsefesi İstanbul'a darbe vurmaktadır. İstanbul kulüpleri haklarının savunulmasını istemektedir. Bu konunun lütfen dikkate alınması temennimdir.

Ayrıca BAL'da kalan  Arnavutköy Belediyespor, Levent, Büyükçekmece takımlarınıda tebrik ediyorum.
BAL'a çıkan Alemdağ takımınada başarılar diliyorum.

ALTAN AKDİL

Hiç yorum yok:

SAL Klasman 27 Mart 2024 Çarşamba Sonuçları

İstanbul SAL Klasman B Grubu'nda ikinci hafta maçlarının sonuçları haberin devamındadır...